۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
رفع کمبود آب در بوشهر با تکمیل آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار متر مکعبی
استاندار بوشهر خبر داد؛

رفع کمبود آب در بوشهر با تکمیل آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار متر مکعبی

بوشهر- استاندار بوشهر از رفع کمبود آب در بوشهر با تکمیل پروژه آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار متر مکعبی خبر داد و گفت: تسریع در تکمیل این پروژه باید با جدیت دنبال شود.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالکریم گراوند صبح پنجشنبه در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر بوشهر اظهار داشت: تسریع در تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار است.

وی اضافه کرد: پروژه بیمارستان ۱۱۰ تخت‌خوابی شهدای هسته‌ای بوشهر از پروژه‌های مهم حوزه درمان استان است که به منظور تکمیل و بهره‌برداری و تجهیز آن اقدامت لازم در دست کار است و امیدواریم در زمان تعیین شده به بهره‌برداری برسد.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: تکمیل و بهره‌برداری از پروژه آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار متر مکعبی بوشهر نقش مهم و تاثیرگذاری در جبران کمبود آب آشامیدنی این استان دارد و باید در سریع‌ترین زمان تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه امسال بخشی از این پروژه وارد مدار خواهد شد، ادامه داد: تامین آب آشامیدنی پایدار استان در نقاط شهری و روستایی از اهداف مهم است که با اجرای این پروژه‌ها دنبال می‌شود.

گراوند مدیریت مصرف توسط مردم را یک اصل مهم برای عبور از کم‌آبی‌های فصل تابستان دانست و افزود: آب یکی از مهمترین اولویت‌های بوشهر است که تکمیل این طرح‌ها با جدیت دنبال می‌شود.

کد خبر: ۲۱٬۴۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha