۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
احیای ۳۰ واحد راکد صنعتی در گلستان |  ۱۱۵ واحد تولیدی راه اندازی شد
مدیرکل صمت گلستان خبرداد؛

احیای ۳۰ واحد راکد صنعتی در گلستان |  ۱۱۵ واحد تولیدی راه اندازی شد

گرگان- حسن زاده، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان با بیان اینکه سال گذشته  ۱۱۵ واحد صنعتی در استان افتتاح و راه اندازی شد و گفت: در این مدت ۳۰ واحد صنعتی راکد هم احیا شد.

درویش علی حسن زاده در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: در سال گذشته ۱۱۵ واحد صنعتی جدید و یا توسعه ای در استان گلستان افتتاح و راه اندازی شد .

مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت گلستان افزود: با راه اندازی این واحدهای صنعتی حدود چهار هزار نفر مشغول به کار شدند ضمن اینکه برای راه اندازی این واحدها بیش از ۳۲هزار میلیارد ریال هم سرمایه گذاری شد.

او از صدور ۳۵۹ فقره جواز تاسیس صنعتی در استان خبر داد و گفت: میزان سرمایه گذاری برای این بخش حدود ۱۶۹ میلیارد ریال پیش بینی شده که بالغ بر ۹ هزار نفر هم اشتغال به همراه خواهد داشت.

حسن زاده به احیای ۳۰ واحد صنعتی راکد استان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در این راستا ۳۱۰ نفر هم در این واحدهای تولیدی مشغول به کار شدند.

وی با بیان این مطلب که توان ۷۰ واحد صنعتی استان که زیر ظرفیت کار می کردند نیز افزایش یافت، افزود: میزان اشتغال ثبت شده اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان در سامانه رصد ۱۱هزار و ۱۰۶ نفر بوده که این تعداد اشتغال بیش از اهداف هشت هزار و ۱۰ هزار نفری در نظر گرفته شده برای این بخش در سال گذشته بوده است.

کد خبر: ۲۱۴٬۴۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha