۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
تخصیص ۷۰میلیارد ریالی اعتبارات مصوبه سفر دولت | بودجه تا نیمه نخست امسال هزینه می شود
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان خبر داد؛

تخصیص ۷۰میلیارد ریالی اعتبارات مصوبه سفر دولت | بودجه تا نیمه نخست امسال هزینه می شود

گرگان- شهمرادی، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان از تخصیص ۷۰میلیارد ریالی اعتبارات مصوبه سفر دولت به استان خبر داد و گفت: این اعتبار تا پایان نیمه نخست امسال هزینه خواهد شد.

رضا شهمرادی در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: ۷۰ میلیارد ریال از اعتبار مصوب سفر دولت به گلستان برای اجرای طرح‌های زیرساختی این شرکت تخصیص یافت.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان افزود: این اعتبار برای اجرای طرح‌های مورد نیازازجمله توسعه تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی گنبدکاووس و برق‌رسانی به شهرک صنعتی اترک هزینه خواهد شد.

وی اضافه کرد: تاکنون ۳۰۰میلیارد ریال از اعتبارات مصوب سفر اسفند ۱۴۰۰ به گلستان در بخش شرکت شهرک‌های صنعتی جذب شده است.

او ادامه داد: در سفر استانی دولت به گلستان ۷۰۰میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی گلستان تصویب شد.

شهمرادی از بازگشت ۲۱هکتار زمین بلااستفاده سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد و گفت: ۲۱هکتار از زمین‌های واگذارشده به سرمایه‌گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به‌دلیل اجرانشدن طرح‌ها پس گرفته و به سرمایه‌گذاران جدید واگذار شد.

به گفته وی، این زمین‌ها برای ایجاد ۴۴واحد واگذار شده بود که از سوی سرمایه‌گذاران اقدامی برای ایجاد صنایع مورد نیاز توسعه استان صورت نگرفته بود.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی گلستان در خاتمه یادآور شد: پیگیری جذب اعتبارات مصوب سفر دوره نخست دولت سیزدهم برای برگزاری مناقصه انتخاب پیمانکار برای ایجاد خیابان کشی شهرک تخصصی مبلمان عطاآباد آق قلا، تعیین زمین های بلااستفاده در اختیار سرمایه گذاران، احیای واحدهای راکد و نیمه‌فعال را از مهم‌ترین برنامه‌های سالجاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان به شمار می رود.

کد خبر: ۲۱۴٬۴۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha