۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
واریز ۱۶ هزار میلیارد تومان برای اجرای مصوبات سفرهای استانی به حساب استان‌ها
معاون اجرایی رییس جمهور خبر داد

واریز ۱۶ هزار میلیارد تومان برای اجرای مصوبات سفرهای استانی به حساب استان‌ها

معاون اجرایی رییس جمهور از واریز بیش از ۱۶ هزار میلیارد تومان برای اجرای مصوبات سفرهای استانی به حساب استان‌ها در هفته منتهی به پایان سال خبر داد.

به گزارش بازار، محسن منصوری روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران گفت: موضوع اول نشست امروز هیات دولت درخصوص تامین اعتباری بسیار خوبی بود که در هفته پایانی سال برای پروژه‌های مصوب سفر استانی رئیس جمهور انجام شد.

وی افزود: در هفته منتهی به پایان سال بیش از ۱۶ هزار میلیارد تومان برای اجرای مصوبات سفرهای استانی به حساب استان‌ها واریز شد که منشا تحول خوبی در حوزه‌های اقتصادی و عمرانی استان‌ها خواهد بود.

معاون اجرایی رییس جمهور بیان کرد: نکته دوم اینکه پس از جلسه و نشستی که رئیس‌جمهور با برخی از تولیدکنندگان کشور در شب‌های گذشته داشتند و جلسه ۴ ساعته‌ای که به منظور از استماع نقطه نظرات آنها و حل مسائل حوزه تولید جهت تحقق فرمان سال اتفاق افتاد رئیس جمهور تصمیم گرفت که به صورت هفتگی زمان موسعی را برای حل مسائل تولیدکنندگان اختصاص بدهند.

منصوری عنوان کرد: دستوری هم برای رفع مشکلات حوزه تولید، حمایت از تولید صادر کردند و نهایتاً برای کمک به تحقق شعار سال در راستای رشد تولید مقرر شد کارگروهی با همین موضوع در مجموعه‌ معاونت اجرایی ریاست جمهوری شکل بگیرد و به صورت موردی پیگیر مسائل تولیدکنندگان و اصحاب صنعت باشد.

وی ادامه داد: البته حوزه تولید حوزه‌های مختلفی در مسئله خدمات و در سرفصل کشاورزی و در سرفصل صنعت و تعاونی‌ها دارد و انشاءالله این کارگروه از هفته آتی در مجموعه معاونت اجرایی شکل می‌گیرد و به جزئیات مسائل تولیدکنندگان را بررسی خواهد کرد.

معاون اجرایی رییس جمهور تصریح کرد: مواردی که در آن کارگروه قابل حل و فصل باشد توسط دستگاه‌های مرتبط حل و فصل می‌شود در غیر این صورت به نشستی که رئیس‌جمهور خودشان به صورت هفتگی برای حل مسائل تولید برگزار خواهند کرد اجرا می‌شود و در آن نشست مسائل مورد بررسی و جمع‌بندی و حل مسئله قرار خواهد گرفت.

کد خبر: ۲۱۴٬۳۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha