۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
 اتاق تعاون فارس پیشنهادات عملیاتی برای رشد تولید و مهار تورم ارائه دهد
استاندار فارس:

اتاق تعاون فارس پیشنهادات عملیاتی برای رشد تولید و مهار تورم ارائه دهد

شیراز- استاندار فارس گفت: اتاق تعاون فارس پیشنهادات خود را برای رشد تولید و مهار تورم که قابلیت عملیاتی شدن دارند، ارائه کند.

به گزارش بازار به نقل از اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری فارس، محمدهادی ایمانیه در جمع اعضای هیئت رئیسه و دبیر اتاق تعاون فارس، خواستار ارائه پیشنهادات این مجموعه برای مهار تورم شد و گفت: پیشنهادات خود را برای رشد تولید و مهار تورم که قابلیت عملیاتی شدن هستند را ارائه دهید و سهم و نقش خود را در این زمینه ایفا کنید.

استاندار فارس با اشاره به ۴۲۰ تعاونی مسکن در استان، خواهان حل مشکلات این تعاونی ها شد و افزود: توقع دارم در ۶ ماهه ابتدای سال ۱۴۰۲ مشکلات عمده این تعاونی ها مرتفع شود و برای این اقدام همکاری های لازم صورت می پذیرد.

وی از نقش تعاونی ها در تولید ناخالص ملی سخن گفت و اظهار داشت: بررسی های جامع و کاملی انجام شود تا درصد تولید ناخالص ملی استان، توسط تعاونی ها مشخص شود، سپس تا پایان سال هدف گذاری کنید و در جهت تحقق رشد این درصد حرکت کنید.

ایمانیه همچنین خواستار ارائه حجم سرمایه گذاری تعاونی ها در سال ۱۴۰۲ در استان شد و ادامه داد: تعاونی های استان می توانند صندوقی در قالب قرض الحسنه تاسیس کنند و با تزریق مبلغی به صورت ماهیانه، از نقدینگی آن در راستای ارتقا و بهبود فعالیت ها و اقدامات خود استفاده کنند.

کد خبر: ۲۱۴٬۳۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha