۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
خرید آهن آلات از تهران آهن |راهی آسان ، سریع و با صرفه

خرید آهن آلات از تهران آهن |راهی آسان ، سریع و با صرفه

آهن امروزه یکی از پرمصرف‌ترین متریال‌ها به شمار می‌روند؛ به طوریکه اگر شما به هر سمتی نگاه کنید، می‌توانید یک اثری از آهن را مشاهده کنید؛ خانه، ماشین، پل، مغازه و ...

بازار: همه این موضوع‌ها باعث شده تا تقاضاها برای خرید آهن آلات بالا بروید که بیشترین خریدها برای ساختمان سازی است. نکات مختلف و زیادی برای خرید محصولات فولادی وجود که از یکی از مهم‌ترین آنها، خرید از یک شرکت مطمئن است.

در ادامه این مقاله قصد داریم تا شما را شرکت تهران آهن ، یکی از برترین شرکت‌ها که در زمینه فروش آهن آلات فعالیت می‌کند، آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

معرفی محصولات قابل ارائه

در ابتدا، بهتر است که شما را با محصولاتی که شرکت تهرآن آهن آنها را ارائه می‌دهد، آشنا کنیم. آشنایی با این محصولات می‌تواند دیدی بهتر از شما را به این شرکت بدهد؛ البته دایره فعالیت این شرکت بسیار گسترده است و ما در این بخش فقط قصد داریم تا چند نمونه از مهم‌ترین و پرتقاضاترین محصولات را برای شما معرفی کنیم:

۱. قوطی پروفیل صنعتی

پروفیل‌ها در کل به دو نوع صنعتی و ساختمانی تقسیم می‌شوند که هر کدام از آنها هم در حوزه‌های فعالیت خودشان، کاربردهای زیادی دارند؛ برای مثال از پروفیل‌های ساختمانی در زمینه ساختمان سازی استفاده می‌شود و از پروفیل‌های صنعتی هم در صنایعی به مانند خودروسازی استفاده می‌کنند.

۲. پروفیل زد

خرید آهن آلات از تهران آهن |راهی آسان ، سریع و با صرفه

این پروفیل‌ها هم یکی دیگر از محصولات پرفروش سایت تهران آهن به شمار می‌روند. نام پروفیل زد نیز به مانند اکثر محصولات فولادی، بر اساس شکل ظاهری آنها انتخاب شده. شکل ظاهری این پروفیل‌ها به مانند حرف Z است که به همین دلیل، این اسم را به خودش گرفته.

پروفیل زد دارای ویژگی‌های منحصربفردی به مانند وزن سبک، استحکام بالا، قیمت مناسب، نصب آسان و ... است و همه این موارد باعث شده تا تقاضا زیادی را برای خرید داشته باشد.

۳. میلگرد

خرید آهن آلات از تهران آهن |راهی آسان ، سریع و با صرفه

میلگرد یکی از محصولات پرتقاضا در کل ایران به شمار می‌رود که اگر حتی در حوزه فولاد و آهن آلات هم فعال نباشید، حتما اسم آن را چندین بار و در جاهای مختلف شنیدید. این محصول در سه نوع مختلف تولید و عرضه می‌شود که پرکاربردترین آنها را با اسم میلگرد آجدار می‌شناسند.

۴. تیرآهن

خرید آهن آلات از تهران آهن |راهی آسان ، سریع و با صرفه

تیرآهن نیز به مانند میلگرد، جزو محصولاتی که امروزه همه مردم، حداقل نام آن را هر چند وقت یکبار می‌شوند. این محصولا از گذشته تا به الان، کاربرد زیادی را در صنایع ساختمانی داشته و درواقع می‌توانند وزن‌های وارد شده به ساختمان را، به صورت منظم در کل ساختمان، پخش کند.

البته تیرآهن در انواع مختلفی تولید و عرضه شده که هر کدام از آنها هم دارای ویژگی‌های خاص خودشان هستند که باعث می‌شود تا کارایی خاصی را هم داشته باشند. به همین جهت قیمت تیرآهن دارای قیمت های مختلفی میباشد. که میتوانید از سایت تهران آهن قیمت روز این تیرآهن ها را مشاهده کنید.

۵. ورق سیاه

روش‌های تولید ورق سیاه، معمولا به دو روش نورد سرد و نورد گرم است؛ همین تفاوت در روش‌های ساخت این ورق، می‌تواند در کارایی و ویژگی آنها هم تاثیر بگذارید.

البته ورق‌های سیاه هم در دو نوع رول شده و شیت (فابریک) تولید می‌شوند. همچنین از کاربرد این ورق‌ها می‌توان در مصارفی به مانند تجهیزات کشاورزی، صنعت خودروسازی، تانکر سازی، گاردریل و ... اشاره کرد.

راهنما و مراحل خرید از تهران آهن

خرید آهن آلات از تهران آهن |راهی آسان ، سریع و با صرفه

خرید آهن آلات به دو روش حضوری و غیر حضوری انجام می‌شود که شما می‌توانید هر کدام از این روش‌ها را که برای شما راحت‌تر است، برای خرید انتخاب کنید.

اگر شما قصد خرید محصولات به صورت حضوری را دارید، می‌توانید به آدرس زیر مراجعه کنید:

"تهران، ابتدای خیابان شریعتی، خیابان سمیه، بعد از تقاطع مفتح، پلاک ۱۱۰ و ۱۰۸"

ولی اگر شما در تهران حضور ندارید یا به هر دلیلی نمی‌توانید تا به صورت حضوری خرید خودتان را انجام دهید، اصلا نگران نباشید. در این لحظه شما می‌توانید به سایت تهران آهن مراجعه کردید و پس از بررسی محصولات مدنظر خودتان، با بخش فروش شرکت تهران آهن تماس بگیرید.

مرحل خرید غیرحضوری به این صورت است که شما ابتدا با تیم فروش تهران آهن تماس می‌گیرید و حالا بعد از مراحلی به مانند استعلام قیمت و مشاوره درباره محصولات، لیست خرید خودتان را برای شرکت تهران آهن، ارسال می‌کنید.

سپس پس از برآورد هزینه‌ها، یک پیش فاکتوری از سمت شرکت تهران آهن برای شما ارسال می‌شود. شما نیز باید این پیش فاکتور را تایید کرده و مبلغی که در فاکتور ذکر شده را به حساب تهران آهن، واریز کنید. سپس محصولات خریداری شما، توسط شرکت تهران آهن به محلی که شما مشخص کردید، ارسال می‌شود.

کد خبر: ۲۱۴٬۳۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha