۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
طرح امنیت غذایی در مجمع تشخیص مصلحت نظام معطل مانده است
نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس:

طرح امنیت غذایی در مجمع تشخیص مصلحت نظام معطل مانده است

نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی نسبت به بروکراسی ایجاد شده پیرامون طرح امنیت غذایی در مجمع تشخیص مصلحت نظام انتقاد کرد و خواستار پیگیری این موضوع از سوی مجلس شد.

به گزارش بازار، محمدرضا صباغیان بافقی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۱۶ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری با اشاره به معطل ماندن طرح امنیت غذایی در مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: طرح امنیت غذایی نزدیک به ۲ سال است که بین کمیسیون کشاورزی، شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام در حال رفت و آمد است و در حالی مجمع یک بروکراسی اداری در این رابطه ایجاد کرده که این طرح می تواند در کشور امنیت غذایی ایجاد کند.

نماینده مردم مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس مجلس، افزود: طرح امنیت غذایی چند ماهی است که در مجمع تشخیص مصلحت نظام معطل مانده است لذا باید گفت کار مجلس را کند کرده است بنابراین اگر صلاح می دانید موضوع را با آقای آملی لاریجانی مطرح کنید تا آن را حل و فصل کند.

بنابراین گزارش در ادامه محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر این نماینده، گفت: روز گذشته در جلسه شورای هماهنگی با حضور رؤسای کمیسیون ها و اعضای هیات رئیسه این موضوع مطرح شد که پیگیری جدی شود.

کد خبر: ۲۱۴٬۳۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha