۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
صلاحیت ۷هزار زنجانی برای دریافت بیمه بیکاری تایید شد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان:

صلاحیت ۷هزار زنجانی برای دریافت بیمه بیکاری تایید شد

زنجان- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: صلاحیت هفت هزار نفر برای دریافت بیمه بیکاری در استان تایید شد.

محمد رضا یوسفی در گفتگو با خبرنگار  بازار، با بیان اینکه افرادی که به علت شیوع بیماری کرونا بیکار شدند برای دریافت بیمه بیکاری به تامین اجتماعی معرفی شدند، گفت: در دو مرحله افراد به این سازمان معرفی شدند. 

وی اظهار کرد: در مرحله اول یک هزار و ۷۰۰ نفر و در مرحله دوم هم بیش از شش هزار و ۲۰۰ نفر برای دریافت بیمه بیکاری به سازمان تامین اجتماعی استان معرفی شدند و صلاحیت این افراد برای دریافت بیمه بیکاری تایید شده است. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان، گفت: افرادی در سامانه بیمه بیکاری ثبت نام کردند حتما بیمه کاری دریافت می کنند و مشکلی وجود ندارد. 

یوسفی با بیان اینکه دولت برای اینکه بتواند هزینه کارگران بیکار شده را پرداخت کند، اعتباری بالغ بر پنج هزار میلیارد تومان پیش‌بینی کرده است، ابراز کرد: افراد بیکار شده می توانند برای دریافت بیمه بیکاری به سامانه مراجعه کرده و ثبت نام کنند. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان، تصریح کرد: افرادی که در مشاغل پر خطر همچون رستوران ها، تالارهای پذیرایی، طباخی ها، حمل و نقل عمومی، باشگاه‌های ورزشی، مجتمع‌های فرهنگی و هنری فعالیت داشتند مشمول بیمه بیکاری می شوند.

کد خبر: ۲۱٬۴۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha