۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵
بهترین خدمات چاپ پیکسل فوری را از کجا دریافت کنیم؟

بهترین خدمات چاپ پیکسل فوری را از کجا دریافت کنیم؟

آشنایی با بهترین مرکز خدمات چاپ پیکسل فوری و معرفی انواع پیکسل، نحوه طراحی و شغل با چاپ عکس روی پیکسل در خانه

به گزارش بازار، یکی از محصولاتی که شاید این روزها با آن روی کیف، روی شال و یا پیراهن در خیابانها، همایش ها یا جشنواره ها برخورد کرده باشید پیکسل است. پیکسل یک محصول بسیار جذاب و کاربردی است که می تواند برای مصارف تبلیغاتی و حتی مراسم های مهم مورد استفاده قرار بگیرد. چاپ پیکسل یکی از خدمات مرتبط با این زمینه بوده که تنوع مختلفی را در انواع مختلف پیکسل چاپی در بر میگیرد.

شاید برای شما این سوال وجود داشته است که چگونه بهترین خدمات چاپ پیکسل فوری را دریافت کنیم؟ یا اصلا چگونه سفارش داده و طرح مورد نظر برای چاپ باید چه استانداردهایی داشته باشد؟ همچنین اطلاعات مفیدی را درباره انواع مختلف این محصول می دهیم تا بتوانید با اطمینان خاطر سفارش پیکسل با طرح دلخواه خود را نهایی کند. پس تا پایان همراه ما باشید؟

چاپ پیکسل چیست؟

قبل از شروع جزئیات بهتر است کمی درباره ویژگی های کلی محصول صحبت کنیم. پیکسل یک محصول دایره ای شکل دارای یک بخش رویی و بخش پشتی عموما فلزی بوده که روی هم پرس می گردد. سطح رویی متشکل از بخش فلزی، کاغذ مخصوص چاپ شده و طلق پلاستیکی به عنوان پوشش محافظ است. بخش پشتی نیز از یک ورق فلزی و سوزن سنجاقی تشکیل شده است. تمامی این موارد پس از ادغام و پرس شدن منجر به فرایند چاپ پیکسل می شود.

انواع چاپ پیکسل

اگر بخواهید سفارش پیکسل با طرح دلخواه بدهید لازم است نوع و سایز آن را انتخاب کنید. برای طرح چاپی نیز یک معیار طراحی در نظر گرفته شده که مهمترین آن، قالب دایره ای رنگ یا حاشیه کار است. در این بخش انواع چاپ پیکسل را بیان می کنیم تا اطلاعات کافی را از آن بدست آورید.

پیکسل سوزنی سنجاقی

رایج ترین محصول در انواع پیکسل، پیکسل سوزنی سنجاقی است. با در نظر گرفتن این موضوع که این محصول بیشتر روی پوشاک و پارچه متصل می شود دلیل محبوبیت آن را می توان متوجه شد. محدودیتی از نظر رنگ برای چاپ پیکسل سنجاقی وجود ندارد. سایزبندی موجود برای این محصول شامل ۳۲، ۴۴ و ۵۸ میلیمتر است. این ابعاد قطر دوار آن است که می تواند انتخاب های مختلفی در اختیار مشتری قرار دهد.

اما بخش مهمی که وجه تمایز نوع سنجاقی با انواع دیگر پیکسل است، نحوه اتصال می باشد. اتصال به وسیله سنجاقی که در پشت پیکسل وجود دارد ممکن می شود. از این رو می توان آن را به سطوح نرم و پارچه ای مانند پیراهن، شال، کیف و دیگر موارد مشابه وصل کرد.

انواع چاپ پیکسل فوری

پیکسل مگنتی

یکی دیگر از انواع رایج چاپ پیکسل مگنتی است. به صورت کلی می توان گفت ساختار آن مشابه نوع سوزنی است. دارای همان سایزبندی ۳۲، ۴۴ و ۵۸ متری بوده و در مورد چاپ نیز محدودیت رنگی وجود ندارد. در اینجا نحوه اتصال سبب می شود تا امکان قرار دادن روی سطوح فلزی ایجاد گردد. پیکسل های مگنتی انتخاب بسیار خوبی برای ساخت آلبومی از عکس های خاطره انگیز خانوادگی و قرار دادن آن روی یخچال یا کمد های فلزی است.

پیکسل جاکلیدی

از کاربردی ترین انواع پیکسل است که از آن خصوصا در موارد تبلیغاتی استفاده زیاد می شود. ساختار ظاهری آن نسبت به دیگر موارد تفاوت هایی دارد. در اینجا موضوع اتصال مطرح نیست بلکه استفاده کاربردی برای نگهداری کلید مهم می نماید. به دلیل نوع استفاده چاپ پیکسل جاکلیدی می تواند بازدهی خوبی برای تبلیغ برند قلمداد گردد. جنس آن از یک بدنه پلاستیکی، رویه فلزی، بخش حلقه و زنجیر است.

دو نوع پیکسل جاکلیدی وجود دارد. یکی یکطرفه که در یک سمت آن امکان چاپ طرح امکان پذیر است. مورد دیگر نوع دو طرفه که می توانیم رو هر دو طرف پشت و جلوی آن طرح دلخوه را چاپ نماییم. جاکلیدی دو طرفه به تازگی وارد بازار شده و به همین دلیل فضای بیشتری برای چاپ در اختیار قرار دارد.

فاکتور های قیمت چاپ پیکسل

هزینه و بودجه در نظر گرفته شده خصوصا برای کمپین های تبلیغاتی نقش مهمی را برای یک سفارش مشخص می کند. به صورت رایج همواره تیراژهای بالای یک محصول فیمت تمام شده برای هر عدد را پایین می آورد. چاپ پیکسل فوری نیز با توجه به در نظر گرفتن زمان بیشتر برای انجام سفارش قیمت تمام شده را بالا می برد.

با توجه به اینکه انجام پیکسل سفارشی حتی در تعداد کم نیز امکان پذیر است، می توان با صرف کمترین هزینه نیز آن را سفارش داد. یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در قیمت چاپ پیکسل انتخاب نوع و سایز آن است. مدل جاکلیدی دارای بالاترین قیمت برای هر عدد و نوع سوزنی دارای کمترین قیمت برای هر عدد است. البته ممکن است عوامل دیگری مانند مات و براق بودن روی کار نیز در تعیین قیمت نهایی نقش داشته باشد اما مانند هر محصول دیگری صرف هزینه نیاز به داشتن اطلاعات کافی از لیست قیمت شرکت ارائه دهنده است.

پیکسل خام چیست؟

مواد و ملزوماتی برای چاپ پیکسل لازم است که زمینه لازم برای انجام سفارشات مختلف را فراهم می کند. از جمله این ابزارها و ملزومات می توان به دستگاه پیکسل زن، کاغذ مخصوص، طلق پلاستیکی شفاف و پیکسل خام اشاره کرد. در تمامی موارد گفته شده از ملزومات، هریک نقش مهمی در تعیین کیفیت محصول نهایی دارد. بدیهی است استفاده از مواد خام با کیفیت و استاندارد به یک محصول خوب منجر می گردد. تنوع محصولات این دسته نیز تا حد زیادی به مواد خام مرتبط است.

انواع پیکسل خام

انواع پیکسل خام

دقیقا مطابق تنوع موجود در بالا که برای چاپ پیکسل برای شد در اینجا نیز بر اساس آن نوع مختلفی از مواد خام داریم. پیکسل خام جاکلیدی، مگنتی و سوزنی سه دسته مهم را تشکیل می دهند که در سایز بندی مختلف وجود دارد. برای انتخاب بهترین پیکسل خام بعضی موارد مانند جنس فلزی با کیفیت، استفاده از سوزن یک تکه و تطبیق با قالب های دستگاههای پیکسل زن حائز اهمیت است.

رعایت نکات طراحی در چاپ پیکسل

هر سفارش چاپی نیازمند رعایت قواعد و استاندارد های مختص خود است. برای مثال رعایت حاشیه برش از نکاتی است که توجه به آن سبب می شود تا به طرح نهایی آسیبی نرسد. با در نظر گرفتن این موضوع که طرح چاپی به صورت دایره ای خواهد بود لازم است توجه کنیم تا خارج از محدوده استاندارد طرح ما قرار نداشته باشد. البته در این زمینه می توان از کارشناسان پارسیاایده نیز کمک گرفت آنها نه تنها استاندارد های لازم را برای مشتری شرح می دهند که در صورت لزوم خود طراحی را نیز انجام می دهند.

ایجاد شغل چاپ عکس روی پیکسل در خانه

یکی از ویژگی های تولید پیکسل صرف هزینه کم برای ایجاد تجهیزات و ابزارهای لازم برای تولید آن است. با تهیه ملزومات و ابزارهای مختلف مانند دستگاه پیکسل زن و پیکسل خام در کنار یادگیری فرآیند و نحوه طراحی می توان در کمترین زمان ممکن شغلی مرتبط با آن ایجاد کرد. راحتی ایجاد این کسب و کار به نحوی است که امکان چاپ عکس روی پیکسل در خانه نیز وجود دارد. پس از ان می توان با ایجاد یک کانال فروش در شبکه های اجتماعی و یا ایجاد یک سایت به سادگی کسب و کار شخصی را راه اندازی کرد.

برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان پارسیا ایده تماس بگیرید. این مرکز به عنوان یکی از بهترین ارائه دهنده های خدمات متنوع چاپ پیکسل در ایران طیف وسیعی از محصولات مرتبط با این دسته را دارد. همچنین در صورت تمایل به ایجاد یک کسب و کار در منزل نیز می توانید با تهیه ملزومات لازم از پارسیاایده شروع به فعالیت در این زمینه نمایید.

کد خبر: ۲۱۴٬۲۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha