۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱
اگر در حمایت از تولیدکنندگان عجله نکنیم، اقتصاد ایران به بهشت دلالان تبدیل خواهد شد
نماینده مردم بویراحمد در مجلس:

اگر در حمایت از تولیدکنندگان عجله نکنیم، اقتصاد ایران به بهشت دلالان تبدیل خواهد شد

نماینده مردم بویراحمد در مجلس گفت: اگر ما کارگزاران برای حمایت ویژه از تولیدکنندگان عجله نکنیم، در آینده نزدیک شاهد خواهیم بود میدان اقتصادی ایران به بهشت قاچاقچیان و دلالان تبدیل خواهد شد.

به گزارش بازار، مهدی روشنفکر در نشست علنی امروز (سه شنبه ۱۵ فروردین) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: در آغاز سال ۱۴۰۲ رهبر معظم انقلاب ضمن تاکید بر مسائل اقتصادی و توجه به طبقات ضعیف، سال را به نام مهار تورم و رشد تولید نامگذاری کردند، لذا جهت عملیاتی کردن فرامین رهبری نیاز به شناخت ریشه ای مشکلات اقتصادی است. بی توجهی به این امر و ارائه شیوه های دیگر مشکلات جدیدی ایجاد می کند.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس یازدهم افزود: جای سوال است چرا در کشوری که پرچمدار حمایت از تولیدکنندگان، کشاورزان و باغداران است، بخش زیادی از این طبقات جزو اقشار ضعیف جامعه هستند و در مقابل دلالان راه صدساله را یک شبه طی کرده و به ثروت های نجومی دست می یابند.

وی اضافه کرد: اگر ما کارگزاران به ویژه در بخش نظارتی و قانونگذاری برای حمایت ویژه از تولیدکنندگان عجله نکنیم، در آینده نزدیک شاهد خواهیم بود میدان اقتصادی ایران به بهشت قاچاقچیان و دلالان تبدیل خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در تذکر به وزارت نیرو تصریح کرد: سد خرسان ۳ برای مردم فهیم سادات محمودی سودی ندارد، مردم دیار من می گویند مگر خون مردم مناطق کویری کشور نسبت به خون مردم سادات محمودی رنگین تر است؟ مردم نسبت به احداث این سد به دلیل نابود شدن میراث فرهنگی، اجتماعی، منابع طبیعی و محیط زیست ناراضی هستند و خواهان کار کارشناسی در این زمینه هستیم.

کد خبر: ۲۱۴٬۱۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha