۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹
توزیع ۲۳ هزار تن اقلام اساسی در بازار/کردستان مشکلی برای تامین کالای اساسی ندارد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان:

توزیع ۲۳ هزار تن اقلام اساسی در بازار/کردستان مشکلی برای تامین کالای اساسی ندارد

سنندج – اسکندری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان از توزیع ۲۳ هزار تن انواع کالاهای اساسی در راستای کنترل قیمت ها طی سال گذشته در این استان خبر داد.

پیمان اسکندری در گفتگو با خبرنگار بازار ضمن اشاره به فعالیت های سازمان جهاد کشاورزی کردستان در راستای کنترل قیمت ها در بازار این استان، اظهار کرد: طی سال گذشته در مجموع ۲۳ هزار تن انواع کالاهای اساسی در بازار استان کردستان توزیع شده است.

وی با اشاره به توزیع مناسب و به موقع کالاهای اساسی در بازار استان کردستان در سال ۱۴۰۱، گفت: در همین راستا گوشت مجمد ۶۴۴ تن، مرغ منجمد هزار و ۹۷۹ تن، شکر سه هزار و ۵۴۹ تن، انواع برنج هفت هزار و ۳۶۱ تن و روغن ۹ هزار و ۵۰۰ تن بوده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان با بیان اینکه در کنار توزیع کالاهای اساسی، نظارت ها بر بازار نیز تداوم داشته است، گفت: خوشبختانه در سایه اقدامات صورت گرفته استان کردستان با هیچ گونه کمبودی در سال گذشته مواجه نبوده است.

وی به فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته طی سال جاری در راستای تامین کالای اساسی و مورد نیاز مردم اشاره کرد و افزود در سال جدید هم تا اکنون ۴۱۰ تن کالاهی اساسی تنظیم بازار در سطح استان کردستان توزیع شده است.

اسکندری به اقلام توزیعی برای تنظیم و کنترل قیمت ها در بازار اشاره کرد و گفت: انواع برنج ۱۷۴ تن، شکر ۵۰تن، مرغ منجمد ۱۷۹ تن و گوشت قرمز نیز به میزان هفت تن در سطح بازار استان توزیع و به دست مصرف کننده رسیده است.

وی از تامین خرما توسط اتحادیه تعاون روستایی استان کردستان همزمان با شروع ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: تا اکنون ۱۰ تن خرمای مضافتی تامین و حدود شش تن آن با قیمت ۷۱ هزار و ۵۰۰ تومان در سطح بازار استان توزیع شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان با بیان اینکه خوشبختانه استان هیچ گونه مشکل و کمبودی در راستای تامین کالای اساسی ندارد، یادآور شد: با توجه به اقدامات صورت گرفته و پیش بینی های به عمل آمده، کالای اساسی و مورد نیاز تامین شده و استان هیچ گونه کمبودی در این زمینه ندارد.

کد خبر: ۲۱۴٬۱۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha