۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۹
 کاهش تورم با تعیین نرخ تسعیر ارز خوراک پتروشیمی‌ها با دلار ۲۸۵۰۰ تومان
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس مطرح کرد

کاهش تورم با تعیین نرخ تسعیر ارز خوراک پتروشیمی‌ها با دلار ۲۸۵۰۰ تومان

میرتاج‌الدینی، نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: تعیین قیمت مناسب برای خوراک پتروشیمی‌ها اقدامی در جهت حمایت از رشد تولید کالا است.

به گزارش بازار به نقل از ایبنا، سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی؛ عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس، با اشاره به تعیین نرخ خوراک پتروشیمی‌ها گفت: تعیین نرخ خوراک پتروشیمی‌ها با ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان اقدام مناسبی برای کاهش هزینه تولید است.

وی افزود: تعیین این نرخ برای خوراک پتروشیمی‌ها باعث می‌شود تا آن‌ها نیز محصولات خود را با قیمت مناسب تری به فروش برسانند و در نتیجه مصرف کنندگان محصولات پتروشیمی‌ نیز با دریافت ارزان کالا و محصولات مورد نیاز خود کالاهای تولیدی خود را با قیمت پایین تری تولید و عرضه خواهند کرد.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: این زنجیره باعث می‌شود تا نهایتاً کالا با قیمت مناسب‌تر و پایین تری به دست مصرف کننده نهایی برسد، این چرخه همان کاهش تورم‌ است که در شعار سال نیز به آن اشاره شده است.

میرتاج‌الدینی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب سال جدید را به نام سال مهار تورم و رشد تولید نامگذاری کردند که تعیین قیمت مناسب برای خوراک پتروشیمی‌ها اقدامی در جهت حمایت از رشد تولید کالا با قیمت ارزان و در نتیجه کاهش تورم است.

وی افزود: امیدواریم که این روند در سایر بخش‌های تولید اتفاق بیفتد و ما شاهد کاهش هزینه‌های تولید و در نتیجه کاهش تورم در حوزه‌های مختلف باشیم، همچنین گفتنی است که نرخ خوراک پتروشیمی‌ها برای سال ۱۴۰۲، ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است.

کد خبر: ۲۱۴٬۱۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha