۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸
ستاد اجرایی فرمان امام ۶۰۰ واحد مسکونی در شهر تبریز احداث می کند
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی:

ستاد اجرایی فرمان امام ۶۰۰ واحد مسکونی در شهر تبریز احداث می کند

تبریز- مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی گفت: ستاد اجرایی فرمان امام ۶۰۰ واحد مسکونی در شهر تبریز احداث می کند.

به گزارش خبرنگار بازار، کلنگ زنی پروژه احداث۱۶۰۰واحد مسکونی با اعتبار پنج هزار میلیارد ریالی توسط ستاد اجرایی حضرت امام (ره) در آذربایجان شرقی انجام شد.

ابوالقاسم سلطانی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی در این مراسم گفت: ۴۰ هزار واحد مسکونی سهمیه آذربایجان شرقی از طرح برکت و مسکن های ساخت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) است.

وی ادامه داد: اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه پنج هزار میلیارد ریال است که ۶۰۰ واحد آن در تبریز و ۴۰۰ واحد نیز در شهر مراغه برای اقشار بدون مسکن و نیازمند احداث می شود.

سلطانی اظهار کرد: از این تعداد ۱۸ هزار واحد مربوط به ساخت مسکن در شهرهای بیش از ۱۰۰ هزار نفر ، ۱۵ هزار مسکن در شهر جدید سهند و پنج هزار واحد مسکن سهمیه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرهای زیر ١٠٠هزار نفر است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه ۶۰ درصد زمین های مورد نیاز این طرح ها در آذربایجان‌شرقی تامین شده، افزود: شهرک مسکونی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مراغه نیز در زمینی به مساحت هفت هکتار و با اختصاص ۱۲۰ میلیارد تومان احداث می‌شود.

گفتنی است این واحدها در قالب طرح اقدام ملی مسکن احداث شده و ستاد اجرایی فرمان امام تا دوسال آینده ۵۰ هزار واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد در ۴۰ نقطه کشور احداث می‌کند.

کد خبر: ۲۱٬۴۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha