۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
افزایش معافیت هزینه گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی ایلام
استاندار ایلام خبر داد:

افزایش معافیت هزینه گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی ایلام

ایلام- استاندار ایلام از افزایش معافیت هزینه گازرسانی به واحدهای صنعتی، اقتصادی و تولیدی استان خبر داد و گفت: گازرسانی رایگان به ۱۴۶ واحد تولیدی انجام شده است.

به گزارش بازار، قاسم سلیمانی دشتکی صبح پنج‌شنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی ایلام در محل استانداری اظهار کرد: خوشخبتانه اقدامات بسیار خوبی در سال های اخیر در حوزه اقتصاد مقاومتی و طرح های اشتغالزایی در استان رخ داده است.

وی افزود: اجرای طرح های اشتغالزایی باعث کاهش نرخ بیکاری استان ایلام به ۸.۳ درصد رسیده است.

سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه نرخ تورم در ایلام بالا است، گفت: برخی علت تورم در استان را صرفا نظارت ضعیف بر بازار و توزیع کالا عنوان می‌کنند و این در حالی است که افزایش نرخ تورم به علل و عوامل گوناگونی از جمله گردش مالی، میزان نقدینگی، فرهنگ مالی، میزان عرضه و تقاضا و دیگر موارد بستگی دارد.

استاندار ایلام در بخش دیگری از صحبت های خود از افزایش معافیت گازرسانی به واحدهای صنعتی و اقتصادی و تولیدی خبر داد و گفت: این معافیت از ۲۴۰ میلیون تومان به ۴۸ هزار دلار به نرخ سامانه نیما افزایش یافته است.

وی گفت: سال گذشته گازرسانی به ۱۴۶ واحد تولیدی ایلام به صورت رایگان انجام شده است.

وی افزد: عدم دفاع از دستاوردها موجب نمایش ضعیف عملکرد در بین مردم و بدبینی آنان می شود و از این بابت مسئولان مربوطه بایست پاسخگوی اصحاب رسانه و فضای مجازی در تشریح عملکرد خود باشند.

کد خبر: ۲۱٬۴۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha