۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰
ثبت یک میلیون تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل
مدیرکل راهداری اردبیل عنوان کرد؛

ثبت یک میلیون تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل

اردبیل - وثوقی، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از ثبت بیش از یک میلیون تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل خبر داد.

کلیم‌اله وثوقی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: اجرای طرح نوروزی راهداری از اسفندماه سال گذشته آغاز و تا سیزدهم فروردین ماه در حدود یک میلیون و ۲۰۵ هزار تردد در مبادی خروجی و ورودی استان به ثبت رسیده است.

وی با اشاره اینکه با افزایش ۲۵ درصدی ترددها در محورهای مواصلاتی استان مواجه هستیم گفت: امید می‌رود اقدامات انجام شده در استان با روند مناسبی ادامه یابد چرا که در مدت یاد شده ۶۳۶ هزار و ۶۱۶تردد در مبادی ورودی و ۵۶۸ هزار تردد نیز در مبادی خروجی استان به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: ثبت ۹۶۳ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان نشان از افزایش ۲۵ درصدی است که با توجه به گردشگر پذیر بودن استان باید نسبت به ثبت ترددها اقدام شود و با توجه به اینکه ۷۴ سامانه تردد شمار با ۴۱ دوربین نظارت تصویری و ۶۶ سامانه ثبت تخلفات فعالیت دارند ۲ سامانه توزین حین حرکت و سه تابلو پیام متغیر نیز فعال است.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل خاطرنشان کرد: از مردم خواستاریم نسبت به اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی انتقادات و پیشنهادات خود را برای بررسی اطلاع دهند.

وثوقی بیان کرد: برنامه‌ریزی در راستای رفع مشکلات تردد در استان و بهبود وضعیت موجود از اهم مواردی است که انتظار می‌رود همکاری و مشارکت‌های لازم در این زمینه انجام یابد تا بتوانیم به تمامی اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

کد خبر: ۲۱۴٬۰۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha