۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵
۶هزار نفر در زنجان صاحب شغل می‌شوند
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی زنجان:

۶هزار نفر در زنجان صاحب شغل می‌شوند

زنجان- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی زنجان گفت: با اجرای ۲۵ پروژه جهش تولید در استان، برای شش هزار و ۷۴۲ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، رامین میرزایی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه زنجان در محل استانداری گفت: در سال جهش تولید ۶۵ طرح جهش تولید به سازمان مدیریت و برنامه بودجه ارسال شده بود که از این تعداد ۲۵ طرح اجرا می شود.  

وی با بیان اینکه از این تعداد طرح ۱۲ پروژه مربوط به بخش صنعت و معدن ، چهار پروژه کشاورزی، یک پروژه دانش بنیان، هفت پروژه گردشگری و یک پروژه هم در بخش زیر ساخت ها می باشد، اظهار کرد: از این تعداد ۲۱ پروژه توسط  سرمایه گذار بخش خصوصی و چهار پروژه از محل سرمایه گذاری دولتی خواهد بود. 

رئیس مدیریت و برنامه ریزی زنجان گفت: در سال جاری بیش از هشت میلیارد تومان برای زیرساخت‌ها در بخش گاز به شرکت گاز استان تخصیص داده شده است. 

میرزایی تاکید کرد: در این میان ۲۵ میلیارد تومان اعتبارات ملی برای سرمایه گذاری این پروژه ها اختصاص یافته و ۲.۴ میلیارد تومان هم اعتبارات استانی است. 

وی با بیان اینکه با اجرای این ۲۵ پروژه جهش تولید برای بیش از شش هزار و ۷۴۲ نفر در زنجان اشتغال ایجاد می شود، افزود: طی سال گذشته ۲۷ واحد تولیدی کوچک و متوسط تعطیل شده در استان به چرخه تولید وارد شدند.

رئیس مدیریت و برنامه ریزی زنجان تاکید کرد: طی سال جاری هم طبق برنامه ریزی واحدهای تولیدی تعطیل، وارد چرخه تولید می‌شود و با توسعه سرمایه گذاری اقتصاد استان هم متحول می شود. 

میرزایی گفت: طی سال گذشته ۱۰۰ درصد از ۲۳۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبارات سرمایه‌ای زنجان تخصیص یافته است.

وی تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های مختلف باید منابع مالی خود را مدیریت کرده و توجه خاصی به این موضوع داشته باشند.

کد خبر: ۲۱٬۳۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha