۱۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷
قیمت گذاری واقعی تایر می‌تواند بازار را از التهاب خارج کند
آل سارا در گفتگو با بازار:

قیمت گذاری واقعی تایر می‌تواند بازار را از التهاب خارج کند

تهران- آل سارا، رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک، فیلتر و تعویض روغن تهران گفت: اگر تایر و لاستیک توسط نمایندگان بیشتری عرضه شود در آن صورت قیمت واقعی می‌تواند بازار را از التهاب خارج کند.

محمد رضا آل سارا در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه تایر سازان نیز مانند بقیه شاغلان اصناف درخواست دارند تا قیمت ها به صورت واقعی و همسان با تورم تعیین شود بیان کرد: تایر بازار پر التهابی را تجربه می کند زیرا لاستیک عرضه نمی شود.

وی با بیان اینکه با وجود اینکه هر تولید کننده تایر در سطح کشور دارای ۴۰۰ نماینده است که تمامی آنها باید اقدام به فروش و عرضه تایر کنند اما تنها تعداد کمی از آنها این کار را می کنند، افزود: در صورت ادامه این امر مشکلات این صنف برطرف نخواهد شد.

کمبود روغن نگران کننده نیست

رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک، فیلتر، تعویض روغن و پنچر گیران تهران بیان کرد: اگر سازمان حمایت بتواند مطابق خواسته تولید کنندگان تایر قیمت ها را افزایش دهد و لاستیک با قیمت واقعی خود به خریداران عرضه شود و همچنین اگر لاستیک ها نیز از طریق تمامی نمایندگان عرضه شود در مدت زمان کوتاهی شاهد اثرات مثبت آن خواهیم بود.

آل سارا با اشاره به اینکه هنگامی که تولید کنندگان توزیع محدود دارند گفت: این پیام مخابره می شود که لاستیک و تایر در بازار دچار کمبود است از این رو قیمت ها غیر واقعی می شود.

وی با بیان اینکه در مورد روغن موتور توزیع در بازار به صورت مناسب در حال انجام است بیان داشت: افزایش قیمت غیر معقولی در این زمینه مشاهده نمی شود.

برخورد با متخلفان

رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک، فیلتر، تعویض روغن و پنچر گیران تهران بیان کرد: با توجه به اینکه کمبود در بازار وجود دارد اما این کمبود روغن، نگران کننده نیست.

آل سارا ضمن بیان اینکه در مورد عرضه روغن های تقلبی نیز با یکی از شرکت های تولید کننده هماهنگی صورت گرفته تا روغن ها به واحد های خدماتی، دفتری در محل اتحادیه فرستاده شود و از آنجا نیز برای توزیع در اختیار اعضای اتحادیه قرار گیرد، بیان کرد: با اعمال این روش دیگر عرضه روغن های تقلبی به صفر می رسد.

وی تاکید کرد: از مصرف کنندگان می خواهیم تا از واحد های مجاز صنفی و دارای پروانه کسب خرید نمایند تا دچار مشکلات و نقص در موتور خودرو نشوند.

کد خبر: ۲۱۳٬۸۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • نیازمند به تایر IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
      1 0
      شما اگر صادر نکنید اگر نقشه برا جیب ما نکشید اگر واردات بدون گمرکی را برقرار کنید قیمت ها درست میشود