۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۴
۲۵ پروژه جهش تولید در زنجان اجرا می شود
رئیس مدیریت و برنامه ریزی زنجان:

۲۵ پروژه جهش تولید در زنجان اجرا می شود

زنجان- رئیس مدیریت و برنامه ریزی زنجان، گفت: طی سالجاری ۲۵ پروژه جهش تولید در استان زنجان اجرا می شود.  

رامین میرزایی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه در سال جهش تولید اشتغال در استان زنجان افزایش می باید، گفت: بیش از ۱۹۷ هزار شغل در بخش های مختلف صنعتی، کشاورزی و خدماتی در استان زنجان ایجاد می‌شود.  

وی با بیان اینکه در سال جهش تولید ۶۵ طرح جهش تولید به سازمان مدیریت و برنامه بودجه ارسال  شده بود، اظهار کرد: از این تعداد ۲۵ طرح استان زنجان مورد تایید قرار گرفت و در استان اجرا می شود.  

 رئیس مدیریت و برنامه ریزی زنجان، گفت: از این تعداد طرح ۱۲ پروژه مربوط به بخش صنعت و معدن ، چهار پروژه کشاورزی، یک پروژه دانش بنیان، هفت پروژه گردشگری و یک پروژه هم در بخش زیر ساخت ها می باشد. 

میرزایی تاکید کرد: با اجرای این ۲۵ پروژه جهش تولید برای بیش از شش هزار و ۷۴۲ نفردر استان زنجان اشتغال ایجاد می شود. 

وی افزود: در سال جدید جلسه ستاد رفع موانع تولید در استان زنجان با جدیت و برنامه ریزی خوبی برگزار می‌شود و این جلسات در واحدهای تولیدی برگزار شده تا مشکلات واحدها رفع شود.

 رئیس مدیریت و برنامه ریزی زنجان، با بیان اینکه طی سال گذشته ۲۷ واحد تولیدی کوچک و متوسط تعطیل شده در استان به چرخه تولید وارد شدند، ابراز داشت:  طی سال جاری هم طبق برنامه ریزی واحدهای تولیدی تعطیل، وارد چرخه تولید می‌شود.  

میرزایی افزود: این استان ظرفیت‌های بسیار خوبی در بخش‌های مختلف دارد که در این میان باید از این ظرفیت‌ها برای تحقق شعار سال استفاده شود. 

کد خبر: ۲۱٬۳۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha