۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۱
 جذابیت بازار سرمایه در ۱۴۰۲ برای جذب نقدینگی و سرمایه گذاری
کارشناس بازار سرمایه مطرح کرد

جذابیت بازار سرمایه در ۱۴۰۲ برای جذب نقدینگی و سرمایه گذاری

کارشناس بورس گفت: به صورت کلی بازار سرمایه در سال ۱۴۰۲ پتانسیل بالایی برای رشد دارد.

به گزارش بازار به نقل از ایبنا، مجتبی شهبازی کارشناس بازار سهام، گفت: در سال ۱۴۰۲ صنایعی که در کشور ما مزیت‌های نسبی وجود دارد، قاعدتا بهترین انتخاب برای سرمایه گذاری هستند، مثل صنایع معدنی، فلزی، پالایشی و پتروشیمی.

این کارشناس بازار سهام گفت: در این صنایع مزیت‌های تولید در دنیا را داریم و همین صنایع است که عمده بازار سهام کشور ما را تشکیل می‌دهد.

این تحلیل گر بازارهای مالی ابراز داشت: برخی از صنایع ریالی مانند صنایع غذایی، رقیبی در کشور ندارند و صنایع غذایی جذابیت بالایی برای رشد دارند. شهبازی تاکید کرد: صنایع غذایی در کشور ما به دلیل این که واردات مواد غذایی خاصی نداریم رقیبی ندارند و در کل اوضاع این صنایع خوب است.

شهبازی در پایان تاکید کرد: گروه خودرو به دلیل این که در کف قیمتی قرار دارد، می‌تواند در سال ۱۴۰۲ رشد کند.

کد خبر: ۲۱۳٬۸۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • اکبری IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
      0 0
      بازار سرمایه سرمایه سهامداران را در طی ۳ سال بجای رشد بی ارزش کرده است و جالب در بازار مسکن قیمت یک واحد مسکونی ۱۰۰ میلیونی در پردیس فاز ۱۱ تبدیل شده به ۴ میلیارد تومان و ۱۰۰ میلیون تومان در بازار خودرو تبدیل شده به یک میلیارد و ششصد میلیون تومان با خرید دودستگاه خودرو دنا بازار سرمایه را با منفی کردن نابود کردند و تورم را رشد دادند
    • عربلو IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
      0 0
      منفی کردن بازار سرمایه در طی ۳ سال باعث رشد تورم و مهاجرت به تهران و شهرهای بزرگ گردید کسانی که سرمایه شان را در تولید بردند سرمایه شان را منفی و بی ارز،ش کردند امروز ۱۰۰ میلیون تومان در بازار سرمایه که ۳ سال پیش سرمایه گذاری شده تبدیل به ۳۰ میلیون تومان شده و در بازار مسکن ۱۰۰ میلیون تومان در پردیس فاز ۱۱ تبدیل به ۴ میلیارد تومان ایا می بایست حقوق کسانی که به رشد تولید لبیک گفتند سهامداران سرمایه شان اینگونه شود بی ارزش و......