۱۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۴
اجرای ۲۰ طرح اقامتی و بوم‌گردی در راستای توسعه گردشگری در استان بوشهر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد:

اجرای ۲۰ طرح اقامتی و بوم‌گردی در راستای توسعه گردشگری در استان بوشهر

بوشهر- محمدی زاده استاندار بوشهر از اجرای۲۰ طرح اقامتی و بوم‌گردی در راستای توسعه گردشگری در استان بوشهر خبر داد.

احمد محمدی زاده در بازدید از اماکن گردشگری استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: بوشهر یک استان گردشگرپذیر است و از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون میلیون‌ها مسافر و گردشگر وارد استان شده و از امکانات تفریحی و رفاهی استان بهره‌مند شده‌اند.

وی افزود: افزایش امکانات اقامتی و رفاهی و تفریحی برای ماندگاری بیشتر مسافران نوروزی جزو اولویت‌های استان بوشهر است و در ۱۸ ماه اخیر، اقدامات موثری در این عرصه انجام داده‌ایم.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: اجرای بیش از ۲۰ طرح اقامتی و بوم‌گردی در راستای توسعه گردشگری در استان بوشهر از اقدامات ارزشمند یک و نیم سال اخیر است.

محمدی زاده بیان کرد: چند طرح بوم‌گردی در عسلویه، هتل و هتل‌آپارتمان و طرح‌های اقامتی در کنگان و گناوه و خورموج و مرکز استان از این اقدامات است.

وی اضافه کرد: افتتاح هتل چهار ستاره خورشید در بوشهر با بیش از ۳۰۰ تخت استاندارد و مجهز و همچنین کلنگ‌زنی چند هتل نوین و بروز نیز از مهم‌ترین اقدامات در حوزه گردشگری است.

استاندار بوشهر گفت: حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به منظور توسعه و عمران و آبادانی استان بوشهر از رونق خوبی برخوردار است و در سفر رئیس جمهور نیز ۷۶۰ هزار میلیارد تومان تفاهم‌نامه منجر به عقد قرارداد با بخش خصوصی شد که امیدوارم محقق شوند.

کد خبر: ۲۱۳٬۸۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha