۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۶
بیش از ۷ هزار و دویست نفر درزنجان مشمول بیمه بیکاری شدند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان:

بیش از ۷ هزار و دویست نفر درزنجان مشمول بیمه بیکاری شدند

زنجان_مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان،گفت: هفت هزار و ۲۲۶ نفر در زنجان برای بهره مندی از بیمه بیکاری در سامانه وزارت کار نام نویسی کرده اند که از این تعداد شش هزار و۲۴۹ نفر مشمول بیمه بیکاری شدند. 

محمد رضا یوسفی در گفتگو با خبرنگار بازار، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس تعدادی از افراد بیکار شدند که در این راستا تاکنون هفت هزار و ۲۲۶ نفر در زنجان برای بهره مندی از بیمه بیکاری در سامانه وزارت کار نام نویسی کرده اند که از این تعداد شش هزار و۲۴۹ نفر مشمول بیمه بیکاری شدند. 

وی اظهار کرد: بیشترین کارگرانی که برای بیمه بیکاری در زنجان ثبت نام کردند دو هزار و ۵۸۰ نفر بخش صنعت معادل بیش از ۴۳  درصد، سه هزار و ۴۸۱ نفر معادل ۵۵ درصد در بخش خدمات بخش کشاورزی ۵۲ نفر معادل دو درصد می باشد. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان، گفت: افرادی که مشمول بیه بیکاری شدند در مشاغل پر خطر همچون رستوران ها، تالارهای پذیرایی، طباخی ها، حمل و نقل عمومی، باشگاه‌های ورزشی، مجتمع‌های فرهنگی و هنری فعالیت داشتند. 

یوسفی تاکید کرد: دولت برای اینکه بتواند هزینه کارگران بیکار شده را پرداخت کند، اعتباری بالغ بر پنج هزار میلیارد تومان پیش‌بینی کرده است.

وی افزود: افراد بیکار شده می توانند برای دریافت بیمه بیکاری به سامانه مراجعه کرده و ثبت نام کنند. 

کد خبر: ۲۱٬۳۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha