۱۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱
آب‌شیرین کن بوشهر تا ۵۲ هزار متر مکعب ظرفیت دارد| تولید فیلترهای شیرین‌سازی توسط متخصصان داخلی
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد:

آب‌شیرین کن بوشهر تا ۵۲ هزار متر مکعب ظرفیت دارد| تولید فیلترهای شیرین‌سازی توسط متخصصان داخلی

بوشهر- علی‌آبادی مدیر عامل گروه صنعتی مپنا با بیان اینکه آب‌شیرین کن شهر بوشهر تا ۵۲ هزار متر مکعب ظرفیت دارد از تولید فیلترهای شیرین‌سازی توسط متخصصان داخلی در آینده نزدیک خبر داد.

عباس علی‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: تامین آب شرب مردم استان از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان استان بوشهر است و اجرای چندین طرح آب‌شیرین‌کن در همین راستاست.

وی افزود: گروه صنعتی مپنا در حوزه پروژه‌های آب‌شیرین‌کن در مناطق مختلف فعال است و در این استان نیز بزرگترین پروژه آب‌شیرین‌کن با ظرفیت ۳۵ هزار متر مکعب آب را اسفند ماه همزمان با سفر رئیس جمهور به استان بوشهر تحویل دادیم.

مدیر عامل گروه صنعتی مپنا خاطر نشان کرد: حدود ۱۸۰۰ میلیارد تومان برای تاسیس این پروژه در مرکز استان بوشهر هزینه شد و اکنون این شهر از جیره‌بندی جدا شده است.

علی‌آبادی تصریح کرد: زیرساخت‌لازم برای شیرین‌سازی ۵۲ هزار متر مکعب آب روزانه در این طرح ایجاد شده و آبگیر لازم برای این مهم نیز تامین شده است.

وی با اشاره به وارداتی بودن ممبران( فیلترهای آب‌شیرین‌کن) گفت: این فیلترها از خارج از کشور، وارد می‌شوند که دانش و فناوری آن در داخل ایجاد شده و بزودی شاهد بومی‌سازی ممبران در داخل توسط متخصصان داخلی خواهیم بود.

مدیر عامل گروه صنعتی مپنا افزود: صرفه‌جویی در مصرف آب مهم‌ترین توصیه ما به مردم است، چرا که این آب با هزینه بالایی تولید و به مردم عرضه می‌شود.

کد خبر: ۲۱۳٬۷۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha