۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴
سازمان برنامه در موضوع حقوق معلمان نشان داد که از ضعف مدیریتی رنج می برد
نماینده مردم شازند در مجلس:

سازمان برنامه در موضوع حقوق معلمان نشان داد که از ضعف مدیریتی رنج می برد

نماینده مردم شازند در یادداشتی نوشت: بی تسلطی و بی برنامگی در سازمان برنامه به حدی گسترده است که برخی معاونان با سابقه، به جای تمرکز بر حوزه های کاری خود، مترصد فرصت برای پریدن به جایگاه رئیس هستند.

به گزارش بازار، محمود احمدی بیغش عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و نماینده مردم شازند در مجلس در واکنش به عملکرد رئیس سازمان برنامه و بودجه نسبت به عدم پرداخت حقوق فرهنگیان نوشت: سازمان برنامه و بودجه در موضوع حقوق معلمان نشان داد که از ضعف مفرط مدیریتی در راس هرم خود و ناهماهنگی‌های شدید در برخی معاونت های حساس رنج می برد، این ناهماهنگی ها و ضعف‌های آشکار ریشه در دلایل مختلفی دارد که یکی از مهمترین این ضعف ها به بیماری جسمی رئیس سازمان بر می گردد که عملا بر تمام اعمال، رفتار و کردار وی اثر گذاشته است.

همه می دانند که جناب میر کاظمی به لحاظ جسمی با مشکل جدی مواجه است و این مشکل در تمام رفتارهای وی مشهود است؛ وگرنه دلیلی بر این همه نابسامانی در این گلوگاه حساس دولت نبود.

تعجب این است که رئیس جمهور محترم با علم و آگاهی نسبت به این موضوع و توجیه نسبت به عواقب حضور ایشان در این سازمان بسیار مهم، دست به جابجایی نمی زند و ریسک هزینه حضور و ادامه فعالیت ایشان را چگونه توجیه می کند؟

بی تسلطی و بی برنامگی در سازمان به حدی گسترده است که برخی معاونان با سابقه، به جای تمرکز بر حوزه های کاری خود، مترصد فرصت برای پریدن به جایگاه رئیس هستند و همین مساله سازمان مهم برنامه و بودجه را آشفته تر از قبل کرده است.

کد خبر: ۲۱۳٬۶۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
      0 0
      ماضمن تایید نظر این نماینده محترم فکر می کنیم که رییس سازمان با این جور کارها می خواهد نارضایتی ایجاد کند.