۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۵
 مازندران پل ارتباطی بین روسیه و خلیج فارس است
استاندار مازندران:

مازندران پل ارتباطی بین روسیه و خلیج فارس است

ساری - استاندار مازندران گفت: این استان می تواند سالانه محصولات کشاورزی و شیلاتی مورد نیاز ولگاگراد را تامین کند و در واقع پل ارتباطی بین روسیه و خلیج فارس است.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد حسین زادگان عصر چهارشنبه در نشست ویدئوکنفرانسی با استاندار ولگاگراد که در استانداری مازندران برگزار شد، به ظرفیت های استان در حوزه های کشاورزی و شیلاتی اشاره و اضافه کرد: مازندارن می تواند نیاز سالانه ولگاگراد به این محصولات را تامین کند.

وی فعال بودن سه فرودگاه و موقعیت جغرافیایی مازندران را ظرفیت های بالقوه استان برشمرد و گفت: مازندران می تواند به پل ارتباطی بین روسیه و کشورهای خلیج فارس باشد.

وی برپایی نمایشگاه توانمندی های دو استان را زمینه ساز توسعه مبادلات اقتصادی دانست و گفت: مازندران و ولگاگراد زمینه های همکاری اقتصادی و تجاری زیادی با یکدیگر دارند.

استاندار مازندران، داشتن سه فرودگاه و یک ایرلاین بومی را از جمله مزیت ها و زیرساخت های ایجاد شده در مازندران برای تبادلات اقتصادی عنوان کرد و گفت: برقراری پرواز بین مازندران و ولگاگراد نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

حسین زادگان ادامه داد: ولگاگراد از طریق بندر امیراباد مازندران می تواند با کشورهای حوزه خلیج فارس نیز ارتباط برقرار کند و علاوه براین عضویت ایران در اتحادیه اوراسیا نیز می تواند به توسعه تجارت کمک قابل توجهی کند.

کد خبر: ۲۱٬۳۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha