۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
احیای ۸۰۰ شغل با فعال‌سازی واحدهای راکد صنعتی استان بوشهر
معاون اقتصادی استاندار بوشهر خبر داد:

احیای ۸۰۰ شغل با فعال‌سازی واحدهای راکد صنعتی استان بوشهر

بوشهر- معاون اقتصادی استاندار بوشهر از احیای ۸۰۰ شغل با فعال‌سازی واحدهای راکد صنعتی استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، علی باستین بعد از ظهر امروز در دیدار با اهالی رسانه و روابط عمومی استانداری با تبریک سال جدید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم استان اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال " مهار تورم و رشد تولید" نامگذاری شده و تمام مسئولان بویژه مدیران حوزه اقتصادی باید برای عملی شدن شعار سال اهتمام ورزند.

وی با اشاره به جایگاه روابط عمومی در اطلاع‌رسانی و تبیین عملکرد دولت افزود: نقش و جایگاه روابط عمومی‌ها در انعکاس خدمات دولت بسیار مهم و تاثیرگذار است و به شناخت بیشتر مردم از نحوه عملکرد متولیان امور کمک می‌کند.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بوشهر بویژه در حوزه اقتصادی و صنعتی و تولیدی، مورد توجه قرار دارد.

باستین تصریح کرد: حوزه اقتصادی استانداری در یکسال اخیر در رفع موانع تولید از واحدهای صنعتی و اقتصادی و همچنین در راه‌اندازی واحدهای جدید و افزایش اشتغال اقدامات موثری انجام داده که اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی عملکرد، لازم است.

وی با بیان اینکه مردمی‌سازی دولت از ماموریت‌های مهم روابط عمومی است یادآور شد: ارتقای اعتماد و امید مردم به دولت و انعکاس دستاوردهای حوزه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و عمرانی و ... با کمک روابط عمومی‌ها محقق می‌شود.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر از احیای ۷۴ واحد صنعتی و تولیدی راکد در استان بوشهر با اشتغال بیش از ۸۰۰ نفر خبر داد و گفت: با برگزاری نشست‌های کارگروه رفع موانع تولید و بازدیدهای متعدد از کارخانجات و شناخت مشکلات آنها، در یکسال گذشته، ۷۴ واحد احیا و زمینه اشتغال ۸۰۰ نفر فراهم شد.

باستین بیان کرد: ایجاد امید در جامعه از اقدامات مهم روابط عمومی‌ها و رسانه‌هاست که باید مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر: ۲۱۳٬۴۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha