۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱
عقب ماندگی مازندران در حوزه صنایع تبدیلی تاریخی است
رئیس جهاد کشاورزی مازندران:

عقب ماندگی مازندران در حوزه صنایع تبدیلی تاریخی است

ساری- عنایتی، رئیس جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به عقب ماندگی تاریخی در سرمایه گذاری حوزه صنایع تبدیلی و تکمیلی، ارتقای این وضعیت را لازم دانست.

حسن عنایتی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه با هم افزایی و انسجام همکاران بتوانیم در بحث تنظیم بازار مطلوب کار کنیم، گفت: اگر رشد تولید را داشته باشیم به طور حتم کاهش فقر، ایجاد اشتغال و بهره وری و تولید محصول با قیمت مناسب را خواهیم داشت و باید از فناوری نوین در بخش کشاورزی بهره گیری کنیم.

رئیس جهاد کشاورزی مازندران افزود: در حوزه سرمایه‌گذاری باید موانع را برطرف کنیم و فضای کسب و کار را برای سرمایه‌گذاران فراهم کنیم.

عنایتی بیان کرد: امیدواریم با توجه به نامگذاری شعار سال، بتوانیم رونق توسعه صادرات را در محصولات کشاورزی داشته باشیم و با تولید مطلوب، بازار خوبی را هم داشته باشیم.

عنایتی افزود: در سال های اخیر عقب افتادگی در سرمایه گذاری حوزه صنایع تبدیلی و تکمیلی داشتیم و اکنون این موضوع جزو تکالیف ماست.

وی ادامه داد: جلسات تنظیم بازار برای تامین کالاهای اساسی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد تا مشکلی در تامین کالاهای اساسی و امنیت غذایی وجود نداشته باشد و کالا به راحتی در دسترس هم استانی ها و مسافران قرار گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها ذخیره سازی مرغ منجمد را در دستور کار قرار دهند تا در زمان اوج سفر کمبودی وجود نداشته باشد و روزانه ۳۷۰ تن گوشت مرغ در استان توزیع می شود.

کد خبر: ۲۱۳٬۳۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ناشناس IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
      0 0
      من به عنوان یک نفر بیطرف و ساکن در مازندران طی چندین سال اخیر ، معتقدم مشکل بزرگ مازندران اکثریت مردم خود مازندرانند . مردان کاری ندارد ، فرهنگ مدنی ندارد ، راحت طلبند و علاقه ای به عمران ، آبادانی و توسعه همه جانبه واقعی ندارند