۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵
میزان خسارت وارده شده به محصولات زراعی و باغی زنجان ۸۵ میلیارد ریال است
مسئول بیمه جهادکشاورزی استان زنجان:

میزان خسارت وارده شده به محصولات زراعی و باغی زنجان ۸۵ میلیارد ریال است

زنجان - مسئول بیمه جهادکشاورزی استان زنجان گفت: بر اساس برآوردهای انجام شده میزان خسارت وارده شده به محصولات زراعی و باغی استان زنجان ۸۵ میلیارد ریال است. 

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از جهاد کشاورزی ، رامین موسی خانی در مورد میزان خسارت باغات زیتون، اظهار کرد: در حال حاضر میزان خسارت باغات زیتون توسط کارشناسان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه حدود یک هفته زمان لازم است تا میزان خسارت باغات زیتون استان زنجان بررسی شده و برآورد میزان خسارت‌ها معلوم شود، اظهار کرد: خسارت‌ها بعد از بررسی کامل و مشخص شدن نتیجه نهایی بدون تاخیر پرداخت می‌شود و مشکلی در این راستا در استان زنجان وجود ندارد.

مسئول بیمه جهاد کشاورزی استان زنجان، با تاکید براینکه تاخیر در پرداخت خسارت‌ها در گذشته وجود داشت که این مشکل در استان برطرف شده است ابراز کرد: در حال حاضر همه خسارت‌های کشاورزی استان زنجان پرداخت شده و هیچ مورد پرداخت نشده‌ای در استان زنجان از سال گذشته نداریم.

موسی‌خانی با اشاره به اینکه کشاورزان می‌توانند محصولات بهاره خود را بیمه کنند افزود: بیمه زراعت بهاره تا پایان خرداد ماه تمدید شد و کشاورزان می‌توانند محصولات خود را بیمه کنند.

وی با اشاره به میزان خسارت برآورده شده حوزه کشاورزی، گفت: چهار هزار و ۵۰۰ هکتار از محصولات زراعی و سه  هزار هکتار از محصولات باغی که در مجموع  هفت هزار هکتار بوده دچار خسارت شدند.

مسئول بیمه جهادکشاورزی استان زنجان ، افزود: تا به امروز براساس برآوردهای انجام شده میزان خسارت وارده شده به محصولات زراعی و باغی استان زنجان ۸۵ میلیارد ریال بوده است. 

کد خبر: ۲۱٬۳۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha