۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
اسکان یک میلیون و ۳۵۰ هزار مسافر نوروزی در اصفهان| افزایش تصادفات نگران‌کننده است
استاندار اصفهان خبر داد؛

اسکان یک میلیون و ۳۵۰ هزار مسافر نوروزی در اصفهان| افزایش تصادفات نگران‌کننده است

اصفهان – مرتضوی؛ استاندار اصفهان گفت: از ابتدای نوروز تاکنون یک میلیون و ۳۵۰ هزار گردشگر در استان اصفهان اسکان یافتند و اصفهان، کاشان و نطنز در طول روزهای گذشته پربازدیدترین شهرستانهای استان بودند.

به گزارش خبرنگار بازار، سید رضا مرتضوی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری استان اصفهان با بیان اینکه مردم در زمینه های اقتصادی مطالبات بحقی دارند، به کمبود اعتبارات استان اصفهان در سال گذشته اشاره و اظهار کرد: مسئولان باید با همدلی و البته برنامه ریزی درست تلاش کنند تا شعار سال یعنی «مهار تورم و رشد تولید» را محقق و شرایط فعلی اقتصادی را مدیریت کنیم.

وی افزود: هر مسئول و هر فردی باید با توجه به شغل و جایگاه خود در راستای تحقق «مهار تورم و رشد تولید» تلاش کامل داشته باشد و این امر مقدم در کارها و برنامه ریزی ها قرار گیرد.

استاندار اصفهان با اشاره به این مطلب که دشمن مخالف رشد و تولید علم و فناوری در کشور است و در این راه از توطئه و حاشیه سازی فروگذار نمی کند، ابراز کرد: نوجوانان و جوانان بیش از بقیه در معرض دشمنی و القائات دروغین دشمنان هستند و در این رستا باید برنامه ریزی و تلاش کنیم تا فرهنگ ایرانی مذهبی ما به درستی و با دلایل متقن در ذهن آنها تبیین و نهادینه شود.

ثبت ۱۷ میلیون تردد در محوزهای مختلف استان اصفهان

وی در ادامه به بازدید خوب گردشگران از اصفهان اشاره و بیان کرد: استان اصفهان با توجه به اینکه جزو محورهای مواصلاتی کشور به چندین و چند استان است، همواره از استانهای پر تردد بوده و امسال نیز تاکنون ۱۷ میلیون تردد در محورهای مختلف استان ثبت شده است.

وی ادامه داد: بخش زیادی از گردشگران و مسافران علاوه بر تردد از محورهای مواصلاتی استان، یک یا چندین روز را نیز در شهر و استان اصفهان به سر می برند و یا نصف جهان مقصد نهایی سفر آنهاست، بر این اساس ستاد تسهیل و اسکان سفر در اصفهان در این ایام روزهایی شلوغ را پشت سر گذاشت و برنامه ریزی جدی برای دور دوم سفرها را نیز در پیش داریم.

اصفهان، کاشان و نطنز پربازدیدترین شهرستانهای استان اصفهان

مرتضوی با اشاره به اینکه تاکنون یک میلیون و ۳۵۰ هزار نفر در استان اصفهان اسکان یافتند، تاکید کرد: اصفهان، کاشان و نطنز در طول روزهای گذشته، آمار پربازدیدترین شهرهای استان را به خود اختصاص دادند.

وی به افزایش تصادفات در محورهای استان اصفهان اشاره و گفت:در این ارتباط نقاط پر حادثه شناسایی شده است و همه مجموعه‌ها از جمله راهداری باید برای ساماندهی این نقاط همکاری داشته باشند.

مرتضوی همچنین به بارشهای خوب ماه ها و روزها گذشته دراصفهان اشاره و بیان کرد: این موضوع برای ما نویدبخش اتفاقات خوب درباره وضعیت خشکی اصفهان و رفع مشکلات آبی در سال جدید است.

کد خبر: ۲۱۳٬۳۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha