۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
قیمت گوشت قرمز در بوشهر به ۲۱۰ هزار تومان کاهش یافت
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد:

قیمت گوشت قرمز در بوشهر به ۲۱۰ هزار تومان کاهش یافت

بوشهر- امراللهی مدیر کل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد گفت: با مجوزی که به ستاد تنظیم بازار استان‌ها برای کشتار روزانه داده‌ایم، قیمت گوشت قرمز در استان بوشهر به ۲۱۰ هزار تومان کاهش می‌یابد.

مسعود امراللهی در حاشیه کارگروه امنیت غذایی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: تلاش برای تامین گوشت قرمز و مرغ و سایر اقلام ضروری مردم در سراسر کشور با جدیت انجام می‌شود.

وی افزود: از اواخر اسفتد تاکنون و با ورود گردشگران داخلی و خارجی به استان بوشهر، نظارت دقیقی بر بازار به منظور خدمات‌رسانی بهینه به مردم و مهمانان انجام شده و از متولیان امور در این زمینه تقدیر می‌شود.

مدیر کل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی از پایین آمدن قیمت گوشت قرمز در روزهای آینده خبر داد و تصریح کرد: اکنون قیمت گوشت قرمز در بوشهر بالاست و با مجوزی که به ستاد تنظیم بازار استان‌ها برای کشتار روزانه داده‌ایم، طی روزهای آینده قیمت گوشت قرمز در بوشهر به ۲۱۰ هزار تومان کاهش می‌یابد.

امراللهی اضافه کرد: در نقاط گردشگرپذیر استان بویژه مناطق ساحلی، نظارت دقیقی در زمینه تامین کالاهای اساسی داشتیم و بحمدالله تمام اقلام با فراوانی مورد نیاز در دسترس مردم و مهمانان است.

وی افزود: با هر نوع گرانفروشی و کم‌فروشی در بازار در سراسر کشور برخورد قاطع می‌شود و اجازه نمی‌دهیم که سودجویان غیر متعارف، به اهداف خود برسند.

مدیر کل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: پیش‌بینی ورود و اقامت ۱۱ میلیون گردشگر در استان بوشهر شده ‌که تمام توان مسئولان استان بوشهر برای خدمات‌رسانی بهتر و موثرتر به جامعه هدف است.

کد خبر: ۲۱۳٬۳۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • دامدار بدبخت IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
      1 1
      چی میگی تو از زرنگی تونیست که قیمت گوشت اینه جاده رو بستین دامدار بدبخت نمیتونه دام خودشو به بازار عرضه کنه مجبور میشه تا هوا گرم‌تر نشده و وزن دامش کم نشده همینجا حراجش کنه واقعا که....
    • رضا IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
      2 2
      کجای بوشهر گوشت کیلویی 210هست،این یک دروغ بزرگ است، من خودم دیروز ازخیابان عاشوری گوشت گوساله کیلو 330خریدم