۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
بازارهای خارجی حفظ شود/ لزوم حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده
رئیس اتاق بازرگانی آبادان:

بازارهای خارجی حفظ شود/ لزوم حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده

آبادان - رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان گفت: با توجه به اینکه برخی از کالاهای تولید شده صادرات محور هستند و باعث ارز آوری می‌شوند باید دولت تسهیلاتی ارائه دهد تا در راستای حمایت از کسب و کارها، بازارهای خارجی حفظ شود.

غلامرضا اکبری زاده در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه کرونا ویروس موجب شده تا میزان ترددها به شدت کاهش پیدا کرده و از تجمعات کاسته شود، اظهار کرد: مشخص نیست این شرایط چه زمانی مانند حالت عادی می‌شود از این رو میزان درآمد بسیاری از کسب و کارها به شدت کاهش یافته و شرایط آینده و عواقب ناشی از آن مبهم است.

وی افزود: ضرورت دارد کسب و کارها در راستای برنامه‌های آتی، سناریوهایی در خصوص متغیرهای اثرگذار بر درآمد و هزینه‌های کسب و کار خود پیش بینی کنند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان عنوان کرد: پایداری ویروس کرونا پارامترهای اصلی تعیین ارزش قیمت سهام که همان جریان نقدی آتی بنگاه‌ها و سودآوری آنها است را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

اکبری زاده حمایت از واحدهای خسارت دیده منطقه آزاد اروند در حوزه بانکی و بیمه‌ای را ضروری دانست و گفت: خروج از بحران کرونا ویروس نیازمند همراهی و همکاری همه دستگاه‌ها با یکدیگر است تا از بروز مشکلات بیشتر جلوگیری شود.

وی برخی از کالاهای تولید شده منطقه آزاد اروند را صادرات محور برشمرد و توضیح داد: باید دولت تسهیلاتی ارائه دهد تا در راستای حمایت از کسب و کارها، بازارهای خارجی حفظ شود.

کد خبر: ۲۱٬۳۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha