۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶
۹ روش برای پیدا کردن ایده های ناب در تولید محتوا متنی سایت

۹ روش برای پیدا کردن ایده های ناب در تولید محتوا متنی سایت

گاهی اوقات، ایده های محتوا به ذهن شما خطور می‌کند. اما اکثر اوقات متوجه می شوید که به یک صفحه خالی خیره شده اید و نمی دانید از کجا شروع کنید و در مورد چه چیزی بنویسید.

به گزارش بازار، گاهی اوقات، ایده های محتوا به ذهن شما خطور می‌کند. اما اکثر اوقات متوجه می شوید که به یک صفحه خالی خیره شده اید و نمی دانید از کجا شروع کنید و در مورد چه چیزی بنویسید.

ممکن است ناامید شوید و بیخیال نوشتن شوید حتی اگر یک فرد با سابقه در حوزه تولید محتوا باشید.

به همین دلیل ما لیستی از استراتژی‌های مورد استفاده خود را برای شما آماده کرده‌ایم تا بتوانید ایده‌های جدیدی برای نوشتن پیدا کنید.

موضوعات پرطرفدار را در Reddit پیدا کنید

سایت Reddit یک معدن طلا از ایده های محتوا برای هر صنعتی است. مردم فعالانه سؤال می‌پرسند و نظر می‌دهند، بنابراین به راحتی می‌توانید ببینید که چه موضوعاتی در صنعت شما محبوب‌تر هستند.

برای مثال، اگر من یک محصول را بفروشم، ممکن است به چند محتوا در Reddit سر بزنم و برخی از محبوب ترین بحث ها را مرور کنم.

این یک راه عالی و سریع برای یافتن موضوعات داغ و پرطرفدار است، و همچنین می‌توانید انواع این سؤالات را با ابزار کیورد پلنر (keyword planner) گوگل جستجو کنید تا ببینید کدام کلمات کلیدی بیشترین ترافیک را دارند.

به دنبال موضوعات آسان با پتانسیل سئو باشید

گشت و گذار در سایت های رقیب احتمالا ایده‌های محتوایی جذابی به شما می‌دهد. به این نکته نیز توجه کنید که بسیاری از موضوعات برای رتبه بندی در سئو مناسب نباشد و یا برای رقابت نیاز به قدرت سایت بالاتری باشد.

شما باید به دنبال موضوعاتی باشید که در کوتاه مدت بتوانید روی آن‌ها رتبه بگیرید.

۹ روش برای پیدا کردن ایده های ناب در تولید محتوا متنی سایت

موضوعات محبوب را در یوتیوب پیدا کنید

گاهی اوقات، تنها چیزی که نیاز دارید یک چارچوب سرفصل برای شروع است.

به عنوان مثال، اگر می خواهید در مورد چیزی مرتبط با بازاریابی محتوا یا سئو بنویسید اما نمی دانید در مورد چه چیزی بنویسید، همیشه می توانید به عناوین محبوب نگاه کنید.

یوتیوب یکی از مکان های مورد علاقه من برای جستجوی سرفصل های عالی است.

سوالات متداول گوگل

وقتی درباره چیزی در گوگل جستجو می‌کنید، گوگل سوالات مشابهی که مردم می‌پرسند را نیز به شما نشان می‌دهد. از این سوالات متداول می‌توانید ایده های جذابی را برای تولید محتوا پیدا کنید.

مشکلات مردم را پیدا کنید

با توجه به جستجوهایی که مردم انجام می‌دهند می‌توانید کلمات دیگری را نیز پیدا کنید که می‌تواند مشکلات خیلی از مردم را رفع کند و در کنار آن تبلیغ مناسبی برای کسب و کار شما باشد.

برای نمونه اگر شما یک سایت تعمیرات موبایل دارید می‌توانید در مورد نرم افزارهای موبایل نیز تولید محتوا کنید و به مشتریان خود بگویید که برای تعمیرات موبایل خود به شما مراجعه کنید.

۹ روش برای پیدا کردن ایده های ناب در تولید محتوا متنی سایت

تحقیق کنید که مشتریان شما را با چه کسانی مقایسه می کنند

این نکته که مشتریان شما خدمات شما را با چه خدمات دیگری مقایسه می‌کنند می‌تواند ایده‌های محتوایی جذابی به شما بدهد.

برای مثال این روزها داغ است که ابزارهای هوش مصنوعی را مردم مقایسه می‌کنند و سازنده این ابزارها به سایت های بزرگ پول می‌دهند تا محتوایی که مدنظر آن هاست را منتشر کنند و به مشتریان ابزارهای خود اضافه کنند.

صحبت از تجربیات خود در مورد یک موضوع

مردم دوست دارند در مورد ماجراها و داستان های دیگران بخوانند. به همین دلیل است که رسانه های اجتماعی بسیار محبوب هستند.

بنابراین دفعه بعد که گیر کردید و نمی توانید چیزی برای نوشتن پیدا کنید، برخی از تجربیات گذشته خود را به یاد بیاورید و آنها را بنویسید.

در واقع، برخی از بهترین پست های من داستان هایی هستند که نشان می دهد چگونه در چیزی شکست خوردم، مشکل را کشف کردم و آن را برطرف کردم.

برای کمک به شروع، به آخرین شکست یا موفقیتی که به صنعت شما مربوط است فکر کنید و در مورد آنچه آموختید بنویسید.

محتوای بسیار به اشتراک گذاشته شده در صنعت خود را پیدا کنید

محتوای جذاب و با اشتراک بالا را در شبکه‌های اجتماعی پیدا کنید و هشتگ‌های پرطرفدار را دنبال کنید.

به عنوان مثال، اگر در فضای رمزنگاری هستید، رسانه‌های اجتماعی احتمالاً یکی از بهترین مکان‌ها برای منبع ایده‌های محتوا هستند، زیرا این صنعت به سرعت تغییر می‌کند.

۹ روش برای پیدا کردن ایده های ناب در تولید محتوا متنی سایت

مشکلاتی را که کسب و کار شما حل می کند را بنویسید

اگر محصول یا خدمات پیچیده‌تری با ویژگی‌ها یا خدمات متعدد دارید، فهرستی از مشکلاتی که هر یک از آن ویژگی‌ها/خدمات برطرف می‌کند تهیه کنید.

به عنوان مثال، من با یک شرکت چت بات کار کردم که ویژگی خودکار "نظر به پیام" را ارائه می دهد. بنابراین اساساً به محض اینکه شخصی در مورد پست فیس بوک شما نظر می دهد، ربات یک پیام چت برای آنها ارسال می کند.

بنابراین، این شرکت یک پست در مورد نحوه ارسال پیام به نظرات فیس بوک ایجاد کرد و در نهایت نرخ تبدیل ۱۵٪ (بازدید کننده به کاربر آزمایشی رایگان) را ایجاد کرد.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم در مورد راه هایی برای پیدا کردن ایده هایی که می‌توانید برای کسب و کار خود در تولید محتوا استفاده کنید صحبت کنیم.

اما برای پیاده سازی این ایده‌ها نیاز دارید که یک محتوا نویس خوب داشته باشید. برای تولید محتوا می‌توانید از تیم‌های محتوا نویسی مختلف مثل تیم وین کانتنت کمک بگیرید تا ایده های محتوایی خود را عملی کنید.

البته نویسندگان این وب سایت‌ها نیز می‌توانند ایده های جدیدی را نیز به شما ارائه دهند و محتوای جذابی برای این ایده ها بنویسند.

کد خبر: ۲۱۳٬۰۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha