۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵
۶۰ درصد مسافران نوروزی در تاسیسات گردشگری استان سمنان اقامت کردند
کرم زاده به بازار گفت:

۶۰ درصد مسافران نوروزی در تاسیسات گردشگری استان سمنان اقامت کردند

سمنان- کرم زاده، دبیر ستاد خدمات سفرهای نوروزی استان سمنان گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا کنون ۶۰ درصد مسافران نوروزی در تاسیسات گردشگری استان شامل هتل‌ها، بومگردی‌ها و ... اقامت کردند.

امیر کرم زاده در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه طرح نوروزی ۱۵ روز قبل با استقبال نخستین پیک از مسافران نوروزی در استان سمنان آغاز شد، بیان کرد: تا روز سوم فروردین ماه ۱۴۰۲ بالغ بر ۸۲ هزار نفر در اماکن مختلف استان سمنان شامل هتل ها، مدارس، اقامت گاه های بومگردی، مهمان پذیرها، مسافرخانه ها و ... اقامت کردند.

وی با بیان اینکه ۶۰ درصد از این افراد در تاسیسات گردشگری استان سمنان شامل هتل ها، بومگردی ها و ... بخش خصوصی اقامت داشتند، تاکید کرد: تا کنون نزدیک به ۵۰ هزار نفر در این تاسیسات و زیرساخت های مرتبط با بخش خصوصی اسکان یافتند و مابقی در مدارس اقامت کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان با بیان اینکه همه هتل ها، مسافرخانه ها، مهمان پذیرها، بومگردی ها و ... بخش خصوصی استان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است، بیان کرد: این مراکز اقامتی هیچ افزایش قیمتی را در نوروز ۱۴۰۲ اعمال نکرده اند.

کرم زاده با بیان اینکه تمام خدمات گردشگری در استان بدون افزایش قیمت، عرضه می شود، بیان کرد: بازدید های نظارتی از اماکن گردشگری استان سمنان به صورت مداوم انجام می شود.

وی با بیان اینکه ۲۹۷ بازدید تاکنون از امکان گردشگری استان سمنان به عمل آمده است، گفت: در این بازدیدها مسائل بهداشتی، قیمت، عرضه خدمات به مسافران و ... مورد بازدید قرار می گیرد.

کد خبر: ۲۱۲٬۹۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha