۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
ایجاد تاسیسات فشارافزایی برای ۱۳ پالایشگاه پارس جنوبی
حسنوند در گفت‌وگو با بازار تاکید کرد:

ایجاد تاسیسات فشارافزایی برای ۱۳ پالایشگاه پارس جنوبی

بوشهر- حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بر لزوم ایجاد تاسیسات فشارافزایی برای ۱۳ پالایشگاه مجتمع پارس جنوبی تاکید کرد.

فریدون حسنوند در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال " مهار تورم و رشد تولید" نامگذاری شده که همه اعم از مسئولان اجرایی و نمایندگان مجلس و سایر دست‌اندرکاران موظف هستیم در این مسیر گام برداریم.

وی افزود: رسیدگی به معیشت مردم و بهبود وضعیت سفره اقشار کمتربرخوردار باید مورد توجه قرار گیرد و باید به گونه‌ای عمل کنیم که رضایت خاطر این عزیزان فراهم شود.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به خطرات افت فشار گاز در پارس جنوبی خاطر نشان کرد: پارس جنوبی از مناطق مهم در حوزه انرژی در سطح کشور و جهان محسوب می‌شود و افت فشار گاز موجبات وارد آمدن صدمات غیر قابل جبران خواهد شد.

حسنوند تصریح کرد: با توجه به خطرات افت فشار، باید نسبت به اجرای طرح‌های فشارافزایی در منطقه ویژه پارس جنوبی اهتمام ورزیم.

وی اضافه کرد: ایجاد تاسیسات فشارافزایی برای ۱۳ پالایشگاه پارس جنوبی از مهم‌ترین اقدامات صنعت نفت در راستای حفظ و نگهداشت تولید است.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه میادین مشترک جزو اولویت‌های وزارت نفت است و انتظار داریم در سال جدید این مهم با جدیت، عملیاتی و اجرایی شود.

حسنوند ابراز داشت: پایداری تولید در پارس جنوبی و افزایش میزان تولیدات در این میدان گازی باید در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر: ۲۱۲٬۸۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha