۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۶
موانع پیش پای بنگاه‌های اقتصادی برداشته شود
عضو هیات رئیسه مجلس:

موانع پیش پای بنگاه‌های اقتصادی برداشته شود

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: کاهش تورم نیازمند رونق تولید است و برای رسیدن به این هدف باید موانع را از سر راه بنگاه‌های اقتصادی برداریم.

به گزارش بازار به نقل از ایبنا، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام مهار تورم و رشد تولید از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: تمام دستگاه‌ها باید از اقداماتی که موجب افزایش نقدینگی و بالا رفتن پایه پولی در کشور می‌شود پرهیز کنند.

وی افزود: برای تحقق شعار سال یعنی مهار تورم و رشد تولید همه دستگاه‌ها باید دست به دست هم دهند و قوه مجریه را در این مسیر یاری کنند.

عضو هیئت رئیسه مجلس اظهار داشت: کاهش تورم نیازمند رونق تولید است و ما برای رونق تولید باید مسیر را برای فعالیت بنگاه‌های اقتصادی و واحدهای تولیدی هموار کنیم.

سلیمی خاطرنشان کرد: در این راستا باید بروکراسی‌های اداری برای اعطای مجوز به واحدهای تولیدی و پیچ و خم‌های اداری کنار گذاشته شود.

وی افزود: در همین راستا باید قانون تسهیل در صدور مجوزهای کسب و کار به طور دقیق و مو به مو اجرایی شود و شاهد هموار شدن مسیر فعالیت واحدهای تولیدی با اجرای قانون مجلس باشیم.

کد خبر: ۲۱۲٬۸۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha