۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷
از شدت بیکاری در استان اردبیل کاسته شده است| آکوباتری به باشگاه هزارتایی‌ می‌پیوندد
مدیرعامل شرکت آکوباتری مطرح کرد؛

از شدت بیکاری در استان اردبیل کاسته شده است| آکوباتری به باشگاه هزارتایی‌ می‌پیوندد

اردبیل - مدیرعامل شرکت آکوباتری گفت: ۱۵ درصد سهم تولید باتری کشور مربوط به استان اردبیل است که با کیفیت بیشتر تولیدات خودمان را ارتقا داده‌ایم.

مهدی اشجع در گفتگو با خبرنگار بازار از نیروی انسانی به عنوان اصلی‌ترین عنصر توانمند در عرصه تولید و ایجاد فرصت‌های رقابت داخلی و خارجی یاد کرد و گفت: نیروی انسانی توانمند، با تجربه و تحصیل‌کرده می‌تواند یکی از اصلی‌ترین عناصر توسعه صنعتی و ایجاد فرصت‌های رقابت داخلی و خارجی در سنگر تولید با کیفیت باشد.

مدیرعامل شرکت آکوباتری تصریح کرد: در سال‌های اخیر تلاش کردیم تا تنها به نیت افزایش کیفیت تولید محصول باتری، توانمندی خود را به رخ بکشیم و در این زمینه اصلی‌ترین مسئولیت بر عهده نیروی انسانی کارآمد و توانمند این مجموعه بوده است.

اشجع افزود: ما با ۸۰ نفر نیرو فعالیت خود را در شرکت آکوباتری آغاز کردیم و در حال حاضر ۸۰۰ نفر نیرو در این مجموعه فعالیت می‌کنند که در سال آینده تلاشمان بر این است تا با افزایش ۱۰۰ نفر به این مجموعه و ۱۰۰ نفر دیگر به مجموعه تولیدی تزریق پلاستیک بتوانیم به باشگاه هزارتایی‌ها بپیوندیم.

اشجع در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: ما در حال حاضر بدون کمترین دغدغه موانع اداری و یا پشتیبانی‌های مورد حمایت سعی می‌کنیم در سنگر تولید با توان بیشتری حاضر شده و زیرساخت‌های مورد نیاز را با همکاری دستگاه‌های اجرایی در شهرک صنعتی و مجموعه تولیدی مهیا کنیم.

وی از معرفی آکوباتری به عنوان واحد نمونه کشوری و استانی و دریافت استاندارد بین‌المللی خبر داد و بیان کرد: اولویت اول و آخر ما در رقابت با تولید محصولات مشابه خارجی ارتقای کیفی محصول است و امیدواریم با این حرکت به اهداف بزرگ دست پیدا کنیم.

اشجع در ادامه سخنان خود اظهار کرد: ما ۱۵ درصد تولید باتری کشور را انجام می‌دهیم و علاوه بر تولید باتری‌های متنوع خودرویی، تولید باتری صنعتی را نیز با کیفیت بالا هدف‌گذاری کردیم.

عایدی آکوباتری هشت میلیارد تومان ارزش افزوده برای اردبیل

وی تصریح کرد: کمتر از هفت درصد فروش ما در داخل استان اردبیل است و مابقی فروش در سایر استان‌ها با همکاری نمایندگی‌ها انجام می‌شود و ما برای این استان از محل ارزش افزوده هشت میلیارد تومان عایدی داشتیم.

اشجع گفت: تمام تمرکز مسئولان استان در ۲ سال اخیر بر فعال کردن واحدهای راکد و تعطیل شده بوده تا ما بتوانیم در عرصه صنعت عقب‌ماندگی‌های گذشته را جبران کنیم.

وی افزود: بنده به عنوان عضو هیئت مدیره شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل اعلام می‌کنم که از شدت بیکاری در این استان کاسته شده هر چند که مردم ما در امرار معاش با مشکلات و نارسایی‌هایی روبه‌رو هستند.

اشجع فعالیت واحدهای تولیدی را با هدف ایجاد اشتغال و کارآفرینی در سطح استان یادآور شد و خاطرنشان کرد: مجموعه ما در سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی» به جرگه شرکت‌های دانش‌بنیان افزوده شده تا در تولید باتری‌های به تناسب شرایط اقلیمی کشور اعم از سردسیری و گرمسیری ورود پیدا کند.

مدیرعامل شرکت آکوباتری اضافه کرد: تمام تلاش ما بر این است تا در کنار ارتقای کیفیت تولید و جذب نیرو در سال‌های آینده، بتوانیم تلاشی مؤثرتر برای ارتقای اشتغال در بخش صنعت به وجود آوریم.

کد خبر: ۲۱۲٬۸۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha