۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۹
بدون بهره گیری از توان مردم اقتصاد شکوفا نمی شود
عضو هیات رئیسه مجلس:

بدون بهره گیری از توان مردم اقتصاد شکوفا نمی شود

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بدون بهره گیری از توان مردم و اجرای درست اصل ۴۴ قانون اساسی، اقتصاد شکوفا نمی شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدرضا دشتی اردکانی، با اشاره فرمایشات مقام معظم رهبری در اجتماع عظیم زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی اظهار داشت: واگذاری امور به مردم موتور محرک همه عرصه ها در طول سالها از پیروزی انقلاب تاکنون بوده است و این موضوع در سخنان رهبری نیز مورد اشاره قرار گرفت.

وی افزود: در بخش اقتصادی نیز فاصله گرفتن از ظرفیت و توان مردم و دولتی کردن اقتصاد برای کشور هزینه ساز بوده است و مارا در بسیاری از شاخص های اقتصادی از افق های ترسیمی دور کرده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات رهبری در خصوص اصل ۴۴ قانون اساسی و اهمیت اجرای صحیح آن گفت:این موضوع سالها به دلایل مختلف مورد غفلت قرار گرفته و یا بد اجرا شده است در حالی که ما می توانیم مردم را در امور اقتصادی سهیم کنیم و با مدیریت عالی اقتصاد را به دلسوزانی بسپاریم که مردم و جامعه به آنها اعتماد دارند.

وی افزود: در اختیار گرفتن بخش های حیاتی و مهم اقتصاد توسط شبه دولتی ها که مورد انتقاد رهبری قرار گرفت و یا ایجاد انحصار در مسیر اقتصاد پویا باعث شده است بسیاری از امکانات و توانمدی های مردمی و یا خدادادی در کشور ما از دست برود و بدون بهره گیری از توان مردم اقتصاد نمیتواند شکوفا شود.

کد خبر: ۲۱۲٬۷۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha