۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹
مهار تورم بدون توجه به تولید بی معنا است| ضرورت حمایت عملی از تولیدکنندگان
نماینده مردم آبادان در گفت‌وگو با بازار:

مهار تورم بدون توجه به تولید بی معنا است| ضرورت حمایت عملی از تولیدکنندگان

آبادان- مولوی، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: مهار تورم بدون توجه به تولید و رفع کامل مشکلات تولیدکنندگان بی معنا است.

سیدمحمد مولوی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: انتخاب شعار «مهار تورم و رشد تولید» نشان از اهمیت ضرورت توجه به اقتصاد ایران اسلامی در شرایط فعلی است.

وی افزود: آمیخته شدن مهار تورم با رشد تولید دارای پیامی مهم است و آن پیام مهم یعنی تولیدکننده اگر موفق شود، تورم نیز کاهش پیدا می‌کند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بروکراسی‌های عجیب و غریب برای تولیدکننده باید مورد بازنگری قرار گیرد و به گونه‌ای عمل شود تا هر فردی که با اعمال نظر شخصی و غیر تخصصی برای صنعتگر کارشکنی کرد به صورت قاطع و قانونی با وی برخورد شود.

مولوی توضیح داد: به عنوان مثال وقتی یک فرد می‌خواهد کار تولیدی خود را با راه‌اندازی کارگاه کوچک انجام دهد، برای انشعاب آب، برق، گاز و ... نباید فرآیند به گونه‌ای دشوار و پُر پیچ و خم باشد که آن فرد منصرف شود.

وی تصریح کرد: باید برای تولیدکننده فرش قرمز پهن شود نه اینکه بخشنامه خلق‌الساعه در نظر گرفته شود؛ اشتغالزایی، افزایش ارزش پول ملی، ارزآوری از طریق صادرات و کاهش تورم فقط بخشی از تاثیرات مهم حضور تولیدکنندگان در چرخه اقتصاد است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم توجه دولت در خصوص حمایت بانک‌ها از تولیدکنندگان، گفت: گاها مشاهده شده بانک برای یک قسط معوقه شدیدترین اقدامات را برای واحد تولیدی انجام داده و منجر به تعطیلی آن واحد می‌شود.

مولوی ادامه داد: با تعطیلی یک واحد تولیدی، به معیشت چندین خانوار آسیب جدی وارد می‌شود و کارکنان آن واحد عملا بیکار می‌شوند و همچنین این اقدام با شعار سال کاملا در تضاد است.

وی تولیدکنندگان را سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی عنوان کرد و گفت: تولیدکنندگان از شعارپردازی خسته شده‌اند و حمایت از آنها باید به صورت عملی اثبات شود نه اینکه فقط به چند صورتجلسه و عکس ختم شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از روز اول که نماینده شدم به صورت هفتگی در شهرک‌های صنعتی آبادان حضور دارم و از نزدیک مشکلات و چالش‌های تولیدکنندگان را بررسی می‌کنم و همچنین ارتباطی صمیمی و اثربخش با این عزیزان دارم و خدا را شاکرم مواردی که تاکنون پیگیری کردم منتهی به نتایج مثبت شده است.

مولوی افزود: مشکلات صنایع باید به صورت ریشه‌ای رفع شود و وقتی ساختار اصلاح شود به طور حتم بخش بزرگی از مشکلات نیز رفع می‌شود. بهترین مشاور برای رفع مشکلات تولید، خود تولیدکنندگانی هستند که در سرما و گرما اجازه نمی‌دهند چرخ تولید و در واقع اقتصاد متوقف شود و با تمام توان در کنار این عزیزان برای شنیدن صدایشان و رفع مشکلاتشان خواهم بود.

کد خبر: ۲۱۲٬۷۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha