۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷
سال ۱۴۰۲ با مدیریت جهادی در مسیر توسعه و آبادانی ایران گام برداریم
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران:

سال ۱۴۰۲ با مدیریت جهادی در مسیر توسعه و آبادانی ایران گام برداریم

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در پیامی، فرارسیدن نوروز و سالروز ملی شدن صنعت نفت ایران را تبریک گفت.

به گزارش بازار به نقل از شرکت ملی نفت ایران، در پیام محسن خجسته‌مهر آمده است: «نوروز لبخند شیرین خداوند بر رخسار آفرینش، هنگامه تولد زمین و عطرافشانی شکوفه‌های بهاری است. خالق توانا بار دیگر جهان هستی را در نقطه اعتدال قرار می‌دهد برای شروعی دوباره و نوروز شدن.

خداوند منان را شاکریم ‌از اینکه بار دیگر با گذر از سالی پربار و سرشار از تلاش و کوشش در عرصه خدمت‌رسانی، با وجود مشکلات و سختی‌ها کوله‌باری از تجربه و دانش در یادمان دیباچه شرکت ملی نفت ایران به یادگار ماند.

افتخار دارم در این روزهای فرخنده و هم‌زمان با سالروز ملی شدن صنعت نفت، از زحمات بی‌دریغ مدیران ارجمند و تلاش و همت همه همکاران خدوم در تحقق بخشی از شعار تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین و اهداف عالی شرکت ملی نفت ایران تقدیر و تشکر کنم.

بی‌شک یکدلی و یک‌رنگی، ‌ صمیمیت روزافزون و فعالیت مضاعف تنها راه تحقق اهداف عالیه سازمان در راستای افزایش بهره‌وری در تولید نفت و گاز در سال پیش‌ رو است و امید می‌رود در سال ۱۴۰۲ با استعانت از حضرت باری تعالی با کارآمدی، اثربخشی، مدیریت جهادی و تفکر انقلابی بتوانیم در مسیر توسعه و آبادانی ایران اسلامی گام برداریم و شما جلوداران قافله صنعت نیز چونان بهار، ‌ سرافرازی را به مردم عزیز ایران هدیه دهید و با درایت و تدبیر آنچنان که باید، ‌ خادم این ملت فهیم باشید.

اینجانب ضمن قدردانی از تلاش‌های ارزشمند همه شما همکاران بزرگوار، ۲۹ اسفند ماه سالروز ملی شدن صنعت نفت، فرارسیدن نوروز باستانی ۱۴۰۲ و بهار پرطراوت ماه مبارک رمضان را حضور شما تلاشگران خدوم شرکت ملی نفت ایران و خانواده محترمتان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم، عزت، ‌ ‌سلامتی، برکت و معنویت را از درگاه حضرت حق در ظل توجهات خاصه حضرت ولی عصر(عج) برای همگان مسئلت می‌کنم.»

کد خبر: ۲۱۲٬۷۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha