۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
تعیین تکلیف اراضی شناسایی شده برای تولید مسکن در ۳ ماه اول ۱۴۰۲
معاون بنیاد مسکن خبر داد

تعیین تکلیف اراضی شناسایی شده برای تولید مسکن در ۳ ماه اول ۱۴۰۲

سهرابی، معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از تعیین‌تکلیف اراضی شناسایی شده دولتی و خصوصی در شهرهای زیر ۲۵ هزارنفر جمعیت برای تولید مسکن حداکثر در سه ماه نخست سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا سهرابی معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بازار در خصوص برنامه‌های آن بنیاد برای شناسایی اراضی دولتی و خصوصی جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، اعلام کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت شروع به شناسایی اراضی دولتی خصوصی کرده است تا بتواند برای تولید مسکن در سال آتی توافق های لازم را انجام بدهد و در صورت نیاز الحاق با شرایط قانونی انجام شود.

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه تامین اراضی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن فرآیندی زمانبر است و توافقات باید با بخش خصوصی و منابع طبیعی انجام و فرآیند قانونی برای الحاق به محدوده انجام شود، گفت: برای این منظور اراضی شناسایی شده در کمیته طراحی، برنامه‌ریزی و شورای‌برنامه‌ریزی تعیین تکلیف می‌شود.

سهرابی تصریح کرد: نتایج بررسی اراضی شناسایی و معرفی شده در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت حداکثر تا ۳ ماه نخست سال ۱۴۰۲ اعلام می‌شود تا ساخت مسکن بر روی اراضی فاقد مشکل آغاز شود.

کد خبر: ۲۱۲٬۷۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha