۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
۱۱۰ درصد تعهدات اشتغال در گیلان محقق شد
استاندار گیلان:

۱۱۰ درصد تعهدات اشتغال در گیلان محقق شد

صومعه سرا- استاندار گیلان با اشاره به اقدامات خوب دولت سیزدهم در بخش‌های مختلف گفت: ۱۱۰ درصد تعهدات اشتغال استان تحقق یافته و میزان بیکاری ۱.۵ درصد از میانگین کشوری پایین‌تر است.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، اسدالله عباسی با اشاره به نوسانات برق در سال ۱۴۰۰ در این منطقه گفت: وظیفه دولت خدمات رسانی به مردم است که در همین راستا ، برق در استان را تقویت کردیم به طوری که در سال ۱۴۰۱ در این منطقه و دیگر مناطق استان نوسانات برق نداشتیم.

استاندار گیلان ادامه داد: باید از تمامی ظرفیت های این منطقه اعم از گردشگری و میراث فرهنگی بهره گرفت تا مردم بتوانند با غنا و پیشینه فرهنگی که دارند در کنار هم با آرامش زندگی کنند.

دکتر عباسی اظهار داشت: دولت هم تلاش دارد تا امکانات و زیر ساخت های لازم را برای بهره گیری از ظرفیت ها فراهم کند.

وی اضافه کرد: بر همین اساس در بخش اشتغال کارهای خوبی انجام شده است به طوری که میزان بیکاری استان ۵/۱ درصد کمتر از میزان کشوری بوده و ۱۱۰ درصد تعهدات اشتغال در استان محقق شده است.

استاندار گیلان همچنین بر آماده‌سازی زمین‌ها برای تغییر کاربری در راستای مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها تاکید و تصریح کرد: با توجه به طرح جهش ملی مسکن باید فرزندان این منطقه بتوانند در زمین خودشان مسکن بسازند.

کد خبر: ۲۱۲٬۶۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha