۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸
پیام وزیر نفت به مناسبت ملی شدن صنعت نفت و آغاز بهار ۱۴۰۲

پیام وزیر نفت به مناسبت ملی شدن صنعت نفت و آغاز بهار ۱۴۰۲

اوجی، وزیر نفت تقارن ماه مبارک رمضان و آغاز بهار پرطراوت و حلول سال نو را به ملت بزرگ ایران به‌ویژه کارکنان صنعت نفت در جای جای ایران اسلامی تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش بازار، متن پیام جواد اوجی به شرح زیر است:

«یا مقلب القلوب و الابصار یامُدَبِّر الیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا إلی أحسن الحال»

فرا رسیدن سال نو نمادی از بیداری و رستاخیز طبیعت و نوروز نشانه تکاپوی انسان در حرکت به سمت کمال و تعالی است. نوروز فرصتی است برای داوری درباره یک سال تلاش در انجام وظایف و بهره‌گیری از تجربه سال گذشته تا سال نو و مرحله جدیدی از زندگی را با توکل به فیض الهی و همت و عزمی دوچندان آغاز کنیم.

اینجانب تقارن ماه مبارک رمضان و آغاز بهار پرطراوت و حلول سال نو را به ملت بزرگ ایران به‌ویژه همکاران عزیزم در جای جای صنعت نفت تبریک و تهنیت می‌گویم. روزهای پر فراز و نشیب سال ۱۴۰۱ با تلاش شبانه‌روزی خانواده بزرگ صنعت نفت به‌رغم همه مشکلات با موفقیت به پایان رسید و حرکت ثمربخش و امیدآفرین در مسیر مقاومتی، «تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» با توسعه برنامه‌ریزی‌شده، افزایش تولید و فروش نفت و تکمیل زنجیره ارزش در همه حوزه‌ها برگ‌های ماندگاری از افتخار و سربلندی را در کارنامه وزارت نفت رقم زده است.

در سال ۱۴۰۱ شاهد تحقق وعده‌های دولت و وزارت نفت در حوزه‌های مختلف از جمله افزایش صادرات نفت و مشتقات نفتی، فعال‌سازی دیپلماسی انرژی و فناوری، حرکت پرشتاب به سوی دانش‌بنیان شدن صنعت نفت، افتتاح پالایشگاه فاز ١٤ پارس جنوبی، تعیین تکلیف میدان‌های مشترک مانند میدان آزادگان اقدام‌های مؤثر برای جمع‌آوری گازهای مشعل و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی بودیم. به این امید که با یاری خداوند متعال در سال ۱۴۰۲ با همت بلند کارکنان صنعت نفت، گام‌های پرشتاب‌تر و بلندتری برای تحقق وعده‌های دولت مردمی برای خدمت به مردم برداریم.

اینجانب ضمن گرامیداشت ۲۹ اسفندماه سالروز غرورآفرین ملی شدن صنعت نفت و احترام به همه آنانی که در بیش از یکصد سال گذشته برای سربلندی این صنعت کوشیده‌اند به‌ویژه بیش از یک هزار شهید گرانقدر نفت، از تک‌تک شما کارکنان شریف صنعت نفت و خانواده‌های بزرگوارتان تشکر و قدردانی کرده و از خداوند سالی پر از شادی، سلامت، برکت و تندرستی برایتان آرزو می‌کنم.

کد خبر: ۲۱۲٬۶۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha