۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸
هدفگذاری کسب درآمد بیش از هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی در سال آینده
مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک مطرح کرد

هدفگذاری کسب درآمد بیش از هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی در سال آینده

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: شرکت آزمایشگاه می‌تواند در سال آینده بیش از هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان درآمد داشته باشد که با بهره‌وری و حضور در بازارهای جدید دستیابی به این رقم سخت نیست.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مجید کیانپور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، ضمن تبریک عید نوروز و ماه مبارک رمضان به هم وطنان داخل و خارج از کشور گفت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با تلاش و مجاهدت همه پرسنل در سراسر کشور موفق شد ضمن تحقق برنامه‌های سال جاری شرکت ذیل شعار امسال مقام معظم رهبری مبنی بر سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین با بهره گیری از حداکثر ظرفیت ها و توانمندی ها و جذب نخبگان و فارغ التحصیلان دانشگاهی توانستیم با افزایش تنوع انجام آزمایش‌های فنی و مهندسی به بیش از ۶۳۰ مورد، حتی بیش از ظرفیت نیاز کشور عمل کنیم.

کیانپور ادامه داد: با تلاش‌هایی که در ستاد و استان‌ها طی امسال انجام شده است توانستیم اقدامات توسعه‌ای زیادی را در آزمایشگاه محقق کنیم و به رشد و توسعه در زمینه افزایش توان علمی، تجهیزاتی و مهندسی برسیم تا با این ظرفیت، نقش آفرینی ویژه‌ای را در پروژه‌های ملی و استانی دولت، وزارت راه و شهرسازی و بخش خصوصی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه با تلاشی که امسال در مجموعه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در کشور انجام شد موفق به انعقاد تفاهم نامه‌های زیادی با نهادها، سازمان ها و دستگاه‌های اجرایی شدیم گفت: تفاهم نامه با معاونت عمرانی وزارت کشور، سازمان های نظام مهندسی ساختمان و معدن، شهرکهای صنعتی، سازمان ملی استاندارد ایران، گسترش و نوسازی مدارس، سازمان تامین اجتماعی، دانشگاه‌های مختلف، .... از جمله این اقداماتی بود که در راستای تعامل با دستگاه‌های اجرایی در سراسر کشور شده است.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با بیان اینکه با این حال ظرفیت زیادی برای کار در این مجموعه است تصریح کرد: با برنامه ریزی که انجام شده است شرکت آزمایشگاه می‌تواند در سال آینده بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان درآمد داشته باشد که افقی روشن در این مسیر دیده می شود.

وی ادامه داد: با بهره‌وری، برنامه‌ریزی، اجرای مهندسی ارزش و استفاده به موقع و به جا از ظرفیت‌های پنهان در ستاد و استان‌ها رسیدن به این رقم سخت نخواهد بود و می بایست تفکر دولتی بودن را از خود دور کنیم و به حضور در بازارهای جدید فکر کنیم.

کیانپور با بیان اینکه در همه حال باید نسبت به مسئولیت اجتماعی که داریم وفادار باشیم افزود: انجام آزمایش‌های محوله طبق آخرین دستاوردها و استانداردهای داخلی و خارجی، ارائه گزارش به موقع با دقت، سرعت و اطمینان، تضمین ارائه خدمات، نظارت بر آزمایشگاه‌های همکار، وصول به موقع مطالبات و ایجاد اشتغال همه و همه می تواند به تعالی شرکت کمک کند.

وی ادامه داد: در این راه ضمن اینکه باید با ورود به بازارهای جدید از ظرفیت‌های بالقوه شرکت آزمایشگاه استفاده کنیم، بازاری را از دست ندهیم و راه‌های نرفته را با جسارت بالا به سرانجام برسانیم.

کیانپور به بحث آموزش اشاره کرد و گفت: مدیران و همکاران در سراسر کشور باید آموزش‌های ضمن خدمت را مورد توجه قرار داده و با دقت و حساسیت بالا آموزش و بهبود مستمر را برای رشد فردی جدی بگیرند.

وی تصریح کرد: سال آینده سال بهره گیری بیشتر از ظرفیت‌های کمتر استفاده شده در شرکت است که با تعامل و ارتباطات بیشتر و ورود به بازارهای جدید ضمن ارائه خدمات نوین و انحصاری درآمد مناسب تری را برای شرکت کسب کنیم.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در پایان با بیان اینکه سال آینده ارزشیابی جدیدی در شرکت از استان‌ها انجام خواهد شد تاکید کرد: در ارزشیابی جدید میزان عملکرد و بهره‌وری هر استان را با توجه به ورود به بازارهای جدید و جذب مشتریان ارزیابی خواهد شد و حضور در بازارهای جدید و پروژه‌های بخش خصوصی ملاک خواهد بود.

کد خبر: ۲۱۲٬۶۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha