۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
تخصیص ۷۷ درصد از مجموع اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای ایلام
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام خبر داد؛

تخصیص ۷۷ درصد از مجموع اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای ایلام

ایلام- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام گفت: ۷۷.۶ درصد از مجموع اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در سال جاری به استان تخصیص یافته است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت ایلام، امین دوست محمدی اظهار داشت: از مجموع یک هزار و ۶۰۳ میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای ابلاغ شده به استان در سال ۱۴۰۱ مبلغ یک هزار و ۲۴۴ میلیارد تومان تخصیص پیدا کرد.

وی افزود: این اعتبارات شامل منابع تملک دارایی های سرمایه ای استانی، سه درصد سهم نفت و گاز، قانون استفاده متوازن از امکانات کشور، زیرساخت های اربعین و سایر ردیف های عمرانی است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام ادامه داد: با توجه به افزایش درآمدهای استانی نسبت به مصوب سال جاری برای افزایش انگیزه و جبران بخشی از تلاش استان به منظور کسب درآمدهای مذکور، میزان اعتبارات تملک دارایی های استانی (تملک استانی یک) به میزان ۶۱ درصد و بالاتر از نرخ میانگین کشوری (۵۷ درصد) به استان تخصیص یافته است.

دوست محمدی یادآور شد: عملکرد درآمدهای عمومی استان در سال ۱۴۰۱ بیش از ۹۱۲ میلیارد تومان است که نسبت به میزان مصوب سالجاری به مبلغ ۷۲۸ میلیارد تومان به میزان ۲۵.۲ درصد رشد داشت.

کد خبر: ۲۱۲٬۶۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha