۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
تعریض گردنه آوج در محور قزوین-همدان به زودی آغاز می‌شود
فرماندار آوج:

تعریض گردنه آوج در محور قزوین-همدان به زودی آغاز می‌شود

قزوین- فرماندار آوج گفت: عملیات اجرایی فاز اول تعریض گردنه آوج واقع در محور قزوین-همدان تا پایان خرداد ماه جاری آغاز می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی فرمانداری آوج، نصرت الله علیرضایی با اشاره به تعریض گردنه آوج در محور قزوین-همدان اظهار داشت: در فاز نخست این طرح عمرانی، یک و نیم کیلومتر از گردنه آوج تعریض می شود.

وی با اشاره به اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای اجرای فاز نخست این طرح عمرانی، افزود: گردنه آوج بخشی از مسیر قزوین -همدان حد فاصل آوج تا رزن به طول ۹ کیلومتر است که تعریض و ساماندهی آن یکی از مطالبات مهم شهروندان شهرستان آوج به شمار می رود.

فرماندار آوج اظهار داشت: این طرح عمرانی با توجه به نقش ترانزیتی و جابه جایی حجم قابل توجهی مسافر از این جاده به عنوان یکی از مسیرهای دسترسی استان های غربی به مرکز کشور دارای نقش ملی است.

علیرضایی اظهار داشت: پیمانکار فاز نخست این طرح عمرانی تعیین شده و در حال استقرار تجهیزات خود برای آغاز اجرای عملیات است.

وی گفت: پیش بینی می شود تا پایان ماه جاری کار اجرای فاز اول این طرح آغاز و کلنگ زنی آن با حضور مسوولان استانی انجام شود.

فرماندار آوج خاطرنشان کرد: تعریض گردنه آوج ضمن تسهیل در عبور و مرور خودروهای باری و مسافری از این مسیر، به کاهش سوانح جاده ای در این محدوده کمک زیادی خواهد کرد.

کد خبر: ۲۱٬۲۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha