۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
۱۸۰ تن آرد ویژه نانوایی‌های کشیک نوروزی در مازندران تامین شد
معاون نظارت صمت مازندران:

۱۸۰ تن آرد ویژه نانوایی‌های کشیک نوروزی در مازندران تامین شد

ساری- موسوی، معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت مازندران از تامین آرد فوق العاده به میزان ۱۸۰ تن برای نانوایی‌های کشیک استان در طرح نوروزی خبر داد.

سید مصیب موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه عید در استان اظهار داشت: این طرح از دهه فجر شروع شد و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و در قالب آن اقلام و کالاهای مورد نیاز و مصرفی مردم تامین شده است.

وی با بیان این که سیب با قیمت ۲۸ هزار تومان و پرتقال نیز با قیمت ۱۲ هزار و ۲۰۰ تومان به ازای هر کیلوگرم عرضه می شود، گفت: ب بازرسی ها در قالب گشت مشترک در استان در دست اقدام است و با متخلفان برخورد می شود.

وی با اشاره به انجام بیش از هفت هزار بازرسی و تشکیل ۸۹۰ پرونده تخلف به ارزش ۷۶ میلیارد تومان اظهار داشت: این پرونده ها به تعزیرات استان ارسال شده است.

موسوی یادآور شد: در قالب طرح نوروزی ۲۸۰ نانوایی کشیک نوروزی در استان مشخص شد و ۱۸۰ تن آرد فوق العاده برای آن ها درنظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: همچنین جهاد کشاورزی نیز هماهنگی های لازم با کشتارگاه های دام وطیور انجام داد تا برای خدمات رسانی به مردم و تامین گوشت و مرغ فعالیت داشته باشند.

کد خبر: ۲۱۲٬۵۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha