۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
۳۰۰ تن میوه شب عید در استان سمنان توزیع شد
صادقی به بازار گفت:

۳۰۰ تن میوه شب عید در استان سمنان توزیع شد

سمنان- صادقی معاون اقتصادی استاندار سمنان از توزیع میوه شب عید به میزان ۳۰۰ تن در سراسر استان خبر داد و گفت: سیب و پرتغال تنظیم بازار هم اکنون در دسترس مردم است.

محمد رضا صادقی در گفتگو با خبرنگار بازار، از توزیع ۳۰۰ تن میوه شب عید با قیمت تنظیم بازار در هشت شهرستان استان سمنان خبر داد و تاکید کرد: این میوه ها از دو نوع پرتغال و سیب زرد و قرمز خواهند بود همچنین برای رفاه حال مردم امسال این میوه ها به جز شهرها، در مراکز بخش ها و روستاها نیز توزیع می شود.

وی با بیان اینکه قیمت این میوه‌ها مصوب تعاون روستایی خواهد بود، تاکید کرد: عاملان فروش از روز جمعه توزیع میوه‌های مورد نیاز شب عید مردم را به قیمت دولتی، آغاز کرده‌اند.

معاون اقتصادی استاندار سمنان همچنین از برپایی نمایشگاه‌های بهاره در استان خبر داد و بیان کرد: مردم استقبال خوبی از این نمایشگاه ها داشته و تلاش داریم تا قیمت اقلام در این مراکز عرضه مستقیم زیر قیمت بازارها باشد.

صادقی با بیان اینکه نمایشگاه ویژه‌ای نیز در مرکز استان با ۸۰ غرفه به مناسبت بهار و ماه رمضان دایر شده است، گفت: اقلام اساسی و مورد نیاز مردم در نمایشگاه‌های بهاره ویژه نوروز و ماه رمضان با پنج الی ۲۰ درصد اختلاف با بازار عرضه و در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی از تشدید نظارت بر بازار عرضه محصولات و اقلام مورد نیاز شب عید مردم نیز خبر داد و تاکید کرد: اکیپ های سیار و ثابت در تمام شهرستان های استان مستقر هستند و حتی قاضی کشیک تعزیرات نیز در آنها حضور دارد تا در همان محل به تخلفات اصناف رسیدگی شود.

معاون اقتصادی استاندار سمنان همچنین با اشاره به اینکه کسبه و اصناف ما همواره یاری‌گر ما بوده‌اند، بیان کرد: در کنار این گروه عظیم، هستند کسانی که در شب عید برخی سودجویی‌هایی را نیز صورت می‌دهند که مردم می‌توانند مراتب را به دستگاه های نظارتی اطلاع رسانی کنند.

کد خبر: ۲۱۲٬۵۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha