۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۱
توزیع گوشت مرغ و گوشت قرمز در استان کردستان افزایش یافت
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان:

توزیع گوشت مرغ و گوشت قرمز در استان کردستان افزایش یافت

سنندج – اسکندری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان از افزایش توزیع گوشت مرغ و گوشت قرمز در استان همزمان با ایام تعطیلات عید نوروز خبر داد.

پیمان اسکندری در گفتگو با خبرنگار بازار ضمن اشاره به فعالیت های صورت گرفته در راستای کنترل قیمت کالاهای اساسی به ویژه گوشت مرغ و گوشت قرمز، اظهار کرد: علاوه بر تشدید نظارت ها بر بازار، خوشبختانه هیچ گونه کمبودی در راستای تامین اقلام اساسی و مورد نیاز مردم نداریم.

وی ادامه داد: اقدامات مورد نیاز در راستای تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم استان کردستان صورت گرفته است و ذخیره سازی خوبی نیز در این بخش وجود دارد و متناسب با نیاز مصرف کننده، کالای اساسی به بازار تزریق می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان از تامین گوشت مرغ و گوشت قرمز مورد نیاز استان خبر داد و افزود: از ۱۰ اسفند تا کنون قریب به ۴۶۰ تن مرغ منجمد و بیش از ۱۱۰ تن گوشت قرمز منجمد در سطح بازار استان توزیع شده است.

وی ضمن اشاره به ذخایر مناسب کالاهای اساسی به ویژه گوشت قرمز و گوشت مرغ، عنوان کرد: توزیع اقلام اساسی تنظیم بازار بدون وقفه و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد یافت و مردم استان هیچ نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

اسکندری به افزایش توزیع و کشتار گوشت مرغ در استان کردستان اشاره نمود و اظهار کرد: میزان مصرف روزانه گوشت مرغ در استان کردستان نزدیک به ۱۲۰ تن می باشد که با توجه به افزایش تقاضا در روزهای آغازین سال میزان کشتار روزانه به ۲۰۰ تا ۲۲۰ تن افزایش یافته است.

وی با اشاره به رصد لحظه ای قیمت ها در بازار استان و تشدید نظارت ها، یادآور شد: سازمان جهاد کشاورزی در کنار سایر سازمان ها و نهادهای مسئول، نظارت بر قیمت ها در بازار را دنبال کرده و در این راستا از همکاری و مشارکت اقشار مختلف مردم نیز بهره مند خواهد بود.

کد خبر: ۲۱۲٬۴۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha