۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۲:۵۱
 بازار سهام بسیار ارزنده است| ۳ عامل تقویت گروه بانک
کارشناس بازار سرمایه مطرح کرد

بازار سهام بسیار ارزنده است| ۳ عامل تقویت گروه بانک

کارشناس بازار سرمایه گفت: عقب‌ماندگی گروه بانک، رشد درآمدهای ارزی و توافق با عربستان سه عامل تقویت گروه بانک است.

به گزارش بازار به نقل از ایبنا، مجید فرزانه، کارشناس بازار سرمایه گفت: رشد گروه بانک‌ها دلیل بنیادی دارد، زیرا این گروه بورسی نسبت به سیار گروه‌های بورسی عقب مانده بود و در یک سال اخیر رشدی نداشته است.

فرزانه گفت: خبر توافق با عربستان این گروه بورسی را بسیار جذاب کرده است، به طوری که موجب شده است نقدینگی جذب این گروه شود.

این کارشناس بازار سرمایه بیان داشت: رشد گروه بانک‌ها یک دلیل بنیادی دیگر دارد و آن رشد درآمدهای ارزی بانک‌ها است. در بین بانک‌ها به خصوص بانک ملت درآمدهای ارزی بیشتری دارد.

این تحلیل گر بازارهای مالی با اشاره به این که بازار سرمایه بهترین بازار برای سرمایه گذاری است گفت: بازار سرمایه ریسک‌های خاص خود را دارد و اگر کسی ریسک‌های این بازار را بپذیرد، بازار سرمایه بهترین بازار برای سرمایه گذاری است و هیچ کس در بلند مدت از این بازار زیان نخواهد دید.

مجید فرزانه با اشاره به این بازار سهام بسیار ارزنده است، تاکید کرد: اگر دولت اقداماتی انجام دهد که ریسک‌های بازار سهام کاهش یابد، نقدینگی از بازارهای موازی بازار سهام یعنی از بازارهای ارز، طلا، مسکن و خودرو خارج می‌شود و این نقدینگی‌ها جذب بورس خواهد شد.

کد خبر: ۲۱۲٬۳۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha