۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲
شبکه‌های برق مسیر رادار هواپیمایی ذاکر تپه ساماندهی شد
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان:

شبکه‌های برق مسیر رادار هواپیمایی ذاکر تپه ساماندهی شد

زنجان- مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان گفت: شبکه‌های برق مسیر رادار هواپیمایی ذاکر تپه ساماندهی شد.

علیرضا علیزاده در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: با هدف پایداری و افزایش قابلیت اطمینان شبکه‌های توزیع برق مناطق حساس و مهم مسیر تغذیه شبکه برق سامانه رادار هواپیمایی ذاکر تپه با اصلاح پایه های آسیب‌دیده و سرویس یک دستگاه پست هوایی شبکه ۲۰ کیلو ولت ساماندهی شد.

وی اظهار کرد: در این عملیات هشت اصله پایه برق ۱۲ متری آسیب دیده تعویض و پست هوایی تغذیه کننده سامانه رادار هواپیمایی تعمیر شد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق زنجان گفت: برخی مراکز حساس و مهم استان در مناطق صعب العبور و کوهستانی واقع شده اند که با پیامدهای طبیعی از جمله برف و کولاک شدید در این مناطق مواجه می شوند.

علیزاده تاکید کرد: ضرورت توجه هر چه بیشتر واحدهای عملیاتی و بهره برداری این شرکت و سرویس و تعمیرات دوره ای مستمر روی شبکه های توزیع برق مناطق یاد شده را دو چندان کرده است.

وی تعداد مشترکین برق استان  زنجان را ۴۵۵ هزار و ۶۰۰ مشترک اعلام کرد و گفت: ۶۸ درصد مشترکان شهری و ۳۲ درصد روستایی هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان تاکید کرد: زنجان یکی از استان‌های صنعتی است و از نظر کمیت زیر ساخت های برق وضعیت خوبی دارد.

علیزاده برنامه آینده شرکت توزیع برق زنجان را ارتقاء وضعیت کیفی برق و کیفیت خدمات رسانی به مردم اعلام کرد و افزود: برای تحقق این امر مهم در سالجاری برنامه ریزی لازم تدوین شده است.

کد خبر: ۲۱٬۲۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha