۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۶
راگاپک؛ استارتاپ موفق در حوزه پذیرایی مراسم‌ ختم

راگاپک؛ استارتاپ موفق در حوزه پذیرایی مراسم‌ ختم

مرگ یکی از دردناک ترین لحظاتی که هر کسی آن را در زندگی تجربه می کند و تنها چیزی که هم پولدارها و هم فقرا مزه آن را می چشند طعم تلخ مرگ است.

به گزارش بازار، همواره یکی از نگرانی های هر مراسمی ، پذیرایی از میهمانان است که می بایستی علاوه بر تامین مالی ، وقت کافی برای برنامه ریزی و انجام کارها را نیز داشته باشید . همینطور به افرادی نیاز دارید که در امر خرید مواد اولیه و اقلام پذیرایی کمک دست شما باشند و وظیفه پذیرایی از میهمانان را نیز برعهده بگیرند.
جدای از همه این مواردی که مطرح شد لازمه یک پذیرایی در خور و شایسته، داشتن تجربه و نیروهای کارآزموده و البته مسئولیت پذیراست. تشریفات راگاپک با تجربه ای قریب به 5 سال ، می تواند شما را در امر پذیرایی و تهیه پک پذیرایی یاری دهد. راگاپک به شما کمک می کند بدون هرگونه  دغدغه و نگرانی، پذیرایی مراسم را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.
 

پذیرایی مراسم ختم
مرگ یکی از دردناک ترین لحظاتی که هر کسی آن را در زندگی تجربه می کند و تنها چیزی که هم پولدارها و هم فقرا مزه آن را می چشند طعم تلخ مرگ است. در این لحظات تلخ، با یک سری چالش ها مواجه می شوید که اگر نتوانید به درستی آنها را مدیریت کنید شاید سالها خود را ملامت کنید. یکی از این چالش ها، پذیرایی از میهمانان ومدعوین است که جهت عرض تسلیت و تسلای خاطر بازماندگان آمده اند. شاید بهترین کار ممکن ، تهیه پک پذیرایی آماده باشد اما تهیه پک پذیرایی و پذیرایی در مراسم ختم، در این شرایط خاص، واقعا سخت است چرا که مرگ، غیر قابل پیش بینی است و درست در زمانی که انتظارش را ندارید اتفاق می افتد و تو شرایطی که آمادگی پذیرش میهمان را ندارید باید به فکر پذیرایی باشید .

ایده اصلی تاسیس تشریفات راگاپک

نبود یک موسسه یا شرکت معتبر در زمینه تشریفات مراسم ختم و عزا، ایده اصلی تاسیس تشریفات راگاپک بود که با گذشت قریب به 5 سال از آن زمان ، اکنون به نقطه ای رسیده است که بدون تردید معتبرترین موسسه یا شرکت ارائه دهنده خدمات پذیرایی مراسمات ترحیم ، تشریفات راگاپک است. در کنار تشریفات مراسم ختم ، این شرکت تهیه انواع پک پذیرایی میان‌وعده برای مراسم‌های مختلف نظیر ختم و ترحیم، همایش و سمینار، مهمانی، تورهای گردشگری و دفاع پایان نامه است .

کیفیت بالا و در عین حال تازگی محصولات و اقلام پذیرایی، بسته‌بندی‌ شیک و دوستدار محیط زیست ( پک های مقوایی بهداشتی) و تهیه پک‌های ترحیم سفارش روز در کمتراز سه ساعت و ارسال رایگان و ضمانت بازگشت وجه و تضمین قیمت، برخی از ویژگی‌های تشریفات راگاپک است. در این مطلب با ویژگی‌های مختلف این استارتاپ موفق آشنا خواهیم شد.

پک پذیرایی راگاپک چیست؟

پک پذیرایی راگاپک، در واقع یک پک یا بسته مقوایی یا نایلونی است که بعنوان یک میان‌وعده‌ تک‌نفری شامل میوه، آبمیوه و نوشیدنی، کیک و شیرینی، ساندویچ، آجیل و تنقلات گوناگون است. بسته به نوع مراسم و همینطور میزان بودجه و سلیقه شما ، می توان اقلام خوراکی را تغییر داد.

کیفیت بالا اقلام پذیرایی، راز ماندگاری راگاپک

راگاپک در تهیه میوه و اقلام خوراکی ، بسیار سختگیرانه عمل می کند بعنوان مثال اگر سفارشی شامل 200 عدد موز باشد نه از بین دو کارتن موز، بلکه از بین 10 کارتن و آنهم موز اکوادور، موزها انتخاب می شوند. همیشه میوه ها به صورت سورت شده و از بهترین نمونه بازار تهیه می شوند و به صورت شسته شده و با رعایت کامل نکات بهداشتی داخل پک ها قرار می گیرند . در پک های پذیرایی راگاپک فقط از برندهای مطرح و صاحب نام استفاده می شود.

حلواشیر مخصوص راگاپک یک چیز دیگه است

در تهیه حلوا شیر مخصوص راگاپک که پخت روزاست از بهترین مواد اولیه استفاده می شود زعفران ، هل و پودر پسته اعلا در کنار تخصص سر آشپز راگاپک مواردی است که باعث شده حلوا شیر راگاپک ، یک چیز دیگر باشد. حلوا شیر راگاپک یک مزه ای شبیه سوهان دارد و از شیر تازه در پخت آن استفاده شده است. حلواشیر راگاپک را می توان به عنوان یک میان وعده کامل در کنار چای سرو کرد . در کنار حلوا شیر، حلوای زعفرانی نیز بسته به سفارش مشتری به صورت روزانه پخته می شود که حلوای زعفرانی راگاپک نیز از بهترین نوع خود محسوب می شود.

تهیه پک پذیرایی راگاپک با هر بودجه ای

پک پذیرایی را می توان در راگاپک با هر بودجه و سلیقه ای تهیه کرد و برای هر مراسمی، پک پذیرایی ارزان یا پک پذیرایی لاکچری تهیه کرد.
متاسفانه به علت نوسانات بازار میوه و اقلام خوراکی ، نمی توان یک قیمت را به صورت ماهیانه در سایت اعلام کرد و پیشنهاد می گردد جهت استعلام قیمت و همینطور مشاوره رایگان، با راگاپک تماس بگیرید و یا فرم زیر را پر کنید تا همکاران ما در راگاپک در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

خرماگردویی (آجیلی) راگاپک

خرماگردویی راگاپک از بهترین خرمای مجلسی بازار از برندهای شناخته شده ای همچون مروارید سیاه تهیه می شود و گردوی مورد استفاده در خرماگردویی راگاپک از نوع ایرانی و درجه یک است که با پودر و خلال پسته و کنجد و پودر نارگیل تزئین می شود.
خرماگردویی و خرما آجیلی راگاپک را می توان هم در پک های تک آیتمه ، پک دو و سه آیتمه تک نفره و یا سینی خرما، سفارش داد.

از آنجاکه در مراسمات ختم ، صاحبان عزا و بستگان درجه یک دچار افت قند و فشار خون می شوند  اقلام خوراکی نظیر خرما و حلوا به علت داشتن مواد قندی برای مجالس ترحیم و عزا به شدت توصیه می شود.

راگاپک در حال حاضر برای انواع مراسم ترحیم، همایش، دفاع پایان نامه و انواع رویدادها، پک‌های پذیرایی ویژه دارد که در ادامه به اختصار آن‌ها را بررسی می‌کنیم:

پک پذیرایی ترحیم:

همواره از دست دادن عزیزان و بستگان درجه یک ، ناگوارترین اتفاقی است که می تواند بیفتد. در شرایطی اینچنین که آمادگی پذیرش میهمان را نداریم باید خود را مهیا برگزاری مراسم و پذیرایی کنیم که این امر مستلزم یک برنامه‌ریزی است. به هم ریختگی روحی ناشی از مرگ عزیزان از یک طرف و کمبود زمان و حجم زیاد کارها،  فشار زیادی را تحمیل می کند. در این حالت بهترین انتخاب برای یک پذیرایی بی نقص و بی دردسر، راگاپک است. تشریفات راگاپک با ارائه انواع پک پذیرایی ختم از ارزانترین پک ترحیم تا لاکچری ترین پک ترحیم توانسته است باری را از دوش صاحبان متوفی بر دارد و رضایت کامل بستگان متوفی را تامین کند. 

پک‌های پذیرایی ترحیم راگاپک :

پک های پذیرایی ترحیم از نظر نوع پک یا بسته یا پاکت به دو دسته کلی تقسیم می شوند :

  1. پک پذیرایی ترحیم زیپ‌کیپ ، که معمولا به رنگ مشکی است و یک یا دو بیت شعر روی آن نوشته شده است و از میهمانان به خاطر حضور در مراسم قدردانی شده است و از المانهای همچون شمع که در حال سوختن است بر روی آنها استفاده شده است. پک ترحیم زیپ کیپ در چند سایز تولید می شود که بسته به اقلام پذیرایی پک ترحیم، انتخاب می شود. پک زیپ کیپ ترحیم برای تعداد اقلام کم مناسب بوده و بهتر است تعداد اقلام پذیرایی داخل پک زیپ کیپ بین 3 تا 6 عدد باشد. این پک ها دارای دستگیره نیز می باشد که حمل و جابجایی را نیز راحت تر کرده است.

پک ترحیم زیپ کیپ سفید که معمولا برای جوانهای فوت شده استفاده می شود و به طور کلی زمینه کار سفید بوده و نوشته ها و اشکال به رنگ مشکی و طلایی بر روی آن کار شده است.

راگاپک؛ استارتاپ موفق در حوزه پذیرایی مراسم‌ ختم

راگاپک؛ استارتاپ موفق در حوزه پذیرایی مراسم‌ ختم

پک ختم زیپ کیپ از نظر شکل ظاهری نیز به دو دسته تقسیم می شود
1- پک زیپ کیپ ختمی پنجره دار: در این نوع پک، قسمتی از پک به صورت شفاف طراحی شده است تا بتوان اقلام داخل پک را بدون باز کردن دید. 2- پک زیپ کیپ ختمی بدون پنجره که در این نوع پک، بدون باز کردن بسته ، نمی توان اقلام داخل آن را دید.

  1. پک پذیرایی ترحیم مقوایی

راگاپک؛ استارتاپ موفق در حوزه پذیرایی مراسم‌ ختم

راگاپک؛ استارتاپ موفق در حوزه پذیرایی مراسم‌ ختم

راگاپک؛ استارتاپ موفق در حوزه پذیرایی مراسم‌ ختم

جنس پک های پذیرایی که در آنها اقلام خوراکی نظیر ساندویچ ، همبرگر، مرغ یا ... قرار می گیرد بر اساس بخشنامه وزارت بهداشت باید از مقوای بهداشتی باشد. از اینرو راگاپک برای تهیه پک های پذیرایی ترحیم از مقوای بهداشتی شرکت هایی همچون شرکت آلامتو که دارای استاندارد ، سیب سلامت و مجوز بهداشت است استفاده می کند. پک مقوایی ترحیم دارای طرح‌های گوناگونی بوده و برای تعداد اقلام خوراکی بیشتر توصیه می شود. اگر بدنبال یک پذیرایی شیک و البته بهداشتی هستید راگاپک به شما پک های مقوایی ترحیم را پیشنهاد می دهد. همچنین می توانید از ربان مشکی بر روی پک‌ ترحیم استفاده کنید.

پک پذیرایی همایش:

بعد از هر رویدادی یکی از چیزهایی که در حافظه میهمانان باقی می ماند نوع و نحوه پذیرایی است . یک رویداد هر چقدر مفید و با ارزش که باشد باز نمیتوان نقش پذیرایی را نادیده گرفت. حاضرین در همایش از راه های دور و نزدیک خود را رسانده اند وانتظار یک مهمان‌نوازی و پذیرایی شایسته‌  از شما دارند. هر چقدر پذیرایی در همایش باشکوه تر باشد می تواند شما را در ذهن مخاطبین ، حرفه ای تر نشان دهد و در شرایطی که شما بعنوان برگزار کننده همایش یا سمینار دغدغه‌های مختلفی مثل هماهنگی سالن و اجرا و ... را دارید ، بهترین انتخاب برای پذیرایی، پک پذیرایی همایش راگاپک است. راگاپک برای همایش‌، سمینار، کنفرانس های داخلی و بین المللی و به طور کلی هر ایونت یا رویداد ، پک‌ پذیرایی جذاب و متنوعی را ارائه می دهد. حاضرین و شرکت کنندگان در همایش، با دریافت پک پذیرایییک حس خوبی را از شما می گیرند که این حس خوب باعث حضور آنها در همایش‌های بعدی شما می شود.

پک پذیرایی دفاع پایان‌نامه:

دفاع از پایان‌نامه، آخرین جلسه رسمی برای نشان دادن توانایی ها و آموخته های شما در فضای آکادمیک و دانشگاهی است که می تواند نقش بسزایی در آینده شما داشته باشد. در این جلسه باید بیشترین تمرکز خود را روی مطالعه و ارائه بی نقص مطالب بگذارید. یکی از بایدهای این جلسه ، پذیرایی دفاعیه است که بایستی به نحوی شایسته برگزار شود. پک پذیرایی دفاع یا همان پک دفاعیه راگاپک می تواند گزینه مناسبی برای این جلسه باشد و حسن ختامی برای یک دوره طلایی تحصیلی باشد .

راگاپک چه مراسم‌هایی را برگزار کرده است؟

مجموعه تشریفات راگاپک تاکنون مراسمات زیادی برگزار کرده است و شرکت ها و ارگان دولتی وخصوصی زیادی به این مجموعه اعتماد کرده و مراسمات خود را به راگاپک سپرده اند. شرکت‌ها و نهادهای همچون شهرداری تهران، مدیران خودرو، سازمان بهزیستی، سایپا، وزارت کار، تامین اجتماعی، مرکز همایش های برج میلاد و موسسات دیگر، تهیۀ بسته‌های پذیرایی همایش و جلسات خود را به راگاپک سپرده‌اند.

تشریفات راگاپک با مساجد تهران نیز در مراسمات ختم و یادبود همکاری داشته است. مسجد نور (فاطمی)، مسجد خاتم الوصیا، مسجد بازار تهران، مسجد نارمک ، مسجد النبی ولنجک، مسجد جامع شهرک غرب و مسجدالرضا برخی از مساجد تهران هستند که از پک های پذیرایی ترحیم راگاپک استفاده کرده اند.

سفارش اینترنتی پک‌ پذیرایی

شما می توانید پک های پذیرایی را اینترنتی سفارش دهید و اقلام خوراکی داخل آن و همینطور نوع بسته بندی را با سلیقه و بودجه خودتان انتخاب کنید و یا از پک های آماده راگاپک استفاده کنید. جهت ثبت سفارش پک ترحیم یا پک پذیرایی همایش بهتر است یک یا دو روز قبل از برگزاری مراسم اقدام فرمائید. اگر بدنبال برگزاری بی دردسر و بدون دغدغه مراسمتان هستید تهیه پک پذیرایی را به راگاپک بسپارید . برای ثبت سفارش کافیست به سایت www.ragapack.ir مراجعه کنید یا با شماره 021 55921148   و 09398544603  تماس بگیرید. همکاران ما در راگاپک آماده پاسخگویی ، مشاوره و ثبت سفارش شما هستند.

مزایای خرید پک پذیرایی از راگاپک
خرید پک پذیرایی از راگاپک دارای مزایای زیادی همچون ارسال رایگان ، ضمانت بازگشت وجه و تضمین کیفیت است و شما می توانید با خیالی راحت و آسوده، سفارش خود را ثبت کنید و راس ساعت مقرر در هرجایی از تهران و کرج سفارش خود را تحویل بگیرید.   

کد خبر: ۲۱۲٬۰۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha